Lagos: Na pola puta u raju ...

Sjajna popularnost među turistima Lagos stečena zahvaljujući svojim veličanstvenim plažama i prekrasnim stjenovitim liticama. Izlet je bio u ovom portugalskom gradu koji su ponuđeni moji prijatelji koji su jednom uspeli da posećuju ovde, inspirisani njegovim slikovitim vrstama i odlučili se ponovo vratiti u Lagos. Za mene je to bilo prvo putovanje u okean, pa je bilo najveće interesovanje za vode Atlantika, s druge strane, u Portugalu, po prvi put sam stigao i htio sam posjetiti najveći broj Poznate znamenitosti.

Hotel smo rezervirali unaprijed. Najpoznatija plaža u gradu "Kamila", pokušali smo odabrati smještaj što bliže tome. Na obalu morate sići dolje drveno stubište, odakle otvaraju samo zadivljujući pogled na stijene i okean.

Lagos: Na pola puta u raju ... 11337_1

Obala je pješčana, nema ležaljka i suncobrana. Protiv pozadine veličanstvenih stijena, čini se da smo na pola puta do raja))

Lagos: Na pola puta u raju ... 11337_2

Voda je bila prilično cool, koja je željela plivati ​​nije bila baš mnogo, ali nije me zaustavila. Tvoj prvi kupanje u okeanu, naravno, zapamtit ću se za život.

Lagos je mali i vrlo ugodan grad. Ulice su uske i čiste, zbog činjenice da su automobili lokalnih stanovnika svugdje parkirani, izuzetno je teško ubiti s prolaznim automobilima ili biciklistima. Postoji veliki broj različitih kafića i restorana, na svakom koraku, suvenirnike i trgovine koje prodaju osnovne i bitne robe, voće i povrće prodaju se u velikim redama na lokalnom tržištu. Ugodno iznenađen u gradu. Šična večera s morskom hranom za 2 osobe u malom restoranu koštamo samo 35 eura.

Lagos: Na pola puta u raju ... 11337_3

Dok sam završio kafu, moja supruga posjetila je trgovinu obućom, kupljela 4 para ljetnih cipela, prema njoj "za smiješnu cijenu")))

Znamenitosti Lagosa izdvaja gradski trg i nekoliko vintage crkava. Pored crkve Svetog Antonija je tržište robova. Prije nekoliko stoljeća trgovalo se ljudima (robovi). Šetnja nasipom vrlo je popularna kod romantičnih turista uveče nakon večere. Prekrasna palma, ugodne klupe i miris okeana stvaraju ugodnu atmosferu za one koji se žele opustiti u tišini nakon brzog provedenog dana.

Utisci putovanja u Lagos imamo samo najbolje. Definitivno smo odlučili da ponovo idemo u Portugal i već odaberemo rute. Ali Lagos sam volio cijelu dušu, ovo je nevjerovatno mjesto, svi prijatelji su savjetovali da posjećuju ovdje.