Timp de 4 zile în Antalya turcă

Cu o lună în urmă, așezată cu o prietena pentru o ceașcă de ceai și o bucată de prăjitură, o idee minunată a început să miroasă în vocea mea la voce, a căzut, faceți o plimbare, dar pur și simplu schimbați setarea obișnuită. Alegerea a căzut pe celebrul Antalya turcă. Au existat doar pasajul mai devreme, de unde pe navetă mergea în stațiunea lor.

Rezervați un hotel simplu trei stele, la 600 de metri de coasta Mării Mediterane. Serviciile agențiilor de turism de această dată au decis să nu utilizeze, astfel încât au organizat o călătorie pe cont propriu. De asemenea, rezervate locații în clasa economică. Timp de 4 nopți hotelul pentru două a venit aproximativ 7.000 de ruble. Plus bilete de avion - 7500 înapoi la persoană.

Timp de 4 zile în Antalya turcă 9552_1

Frele de la Antalya în 3,5 ore, bagajele nu erau deosebit de mari (pe care nu le puteți spune despre volumul de bagaje pe drumul înapoi). Au luat la Antalya Taxi la aeroport, au condus la hotel pentru aproximativ 15 dolari. Stabilit în câteva minute. Imediat fugea spre mare, apa este caldă, iar aerul este deja bine încălzit, temperatura este undeva de 26-28 de grade. O ușoară răcoritoare în ceasul marin, au îngropat și au mers pe drum, să se întâlnească seara Antalya. Sa mutat în jurul orașului în autobuz (am studiat anterior rute, străzi centrale, transport) și un amanist, un taxi a fost luat în excepții rare.

În a doua zi s-au dus din nou la mare, după aceea au decis să progreseze puțin lucruri frumoase pentru ei înșiși și pe cei dragi. Am călătorit trei complexe comerciale, tocmai am primit vânzarea pentru sezon ... totul este atât de frumos, ieftin și de înaltă calitate. Am fost strangulat pentru 100 de dolari pentru un strat scurt de scurtă durată pentru sezonul următor, un turc drăguț (proprietarul salonului din piele) ne-a oferit pe o ceașcă de cafea turcă celebră, a fost foarte politicoasă și, notă, fără nici un indiciu pentru a continua întâlnirile . Cultural.

Pentru mine, câteva cafenele au fost deschise lângă hotel, unde diverse bunuri au încercat, cafea turcească, ceai, dulciuri beau.

În a treia zi ne-am dedicat vacanței noastre plimbări în jurul orașului. În special, am mers în orașul vechi, am văzut celebrul minaret Jiivli, Pier, Cascada Dudy și multe altele. Toată ziua a mers.

Timp de 4 zile în Antalya turcă 9552_2

În ultima zi a patra, am mers la mare din nou. Ei au spus la revedere, dar a promis să se întoarcă acolo. Ei și-au strâns lucrurile și ei nu erau suficiente, trebuia să cumpăr o pungă pentru suveniruri și cadouri pentru cei dragi. Ia un taxi și a mers la aeroport. Înregistrarea a trecut, controale susținute și aici suntem în avion ... după 3,5 ore am fost aterizați în siguranță în Sheremetyevo. Doar emoții pozitive, fotografii, bronzare ușoare și o grămadă de lucruri frumoase și cadouri au rămas din călătorie.