Creta - colțul nostru de paradis

Insula Creta este un loc luxos, doar un paradis fabulos, nu a crezut niciodată că o astfel de frumusețe există într-adevăr. Întotdeauna am crezut că a fost doar un Photoshop pentru a atrage turiștii. Fotografia de la această odihnă este similară cu cărțile poștale. Cote d'Azur, nisip de aur, palme și bărci albe .... Grecia, m-am îndrăgostit de tine pentru viață. Mici bungalouri confortabile, decorate cu flori în care doriți să rămâneți pentru totdeauna. Zâmbete prietenoase ale localnicilor. Și, în general, greacă pozitivă și abilități se distrează. Bucurați-vă de viață și nu vă gândiți la probleme. Pe Creta, este imposibil să umbli intens, natura în sine vă relaxează.

Nu uitați, desigur, că Creta este cunoscută și semnificația sa culturală. Am vrut nebun să vizitez peștera lui Zeus și am decis, de asemenea, să vizităm Mal.

Zeus Peștera ne-a întâlnit cu o creștere abruptă, ni sa oferit să călătoresc pe Donkeh, dar tratez aceste animale într-o oarecare măsură incrediție și a existat o scuză pentru bani. Dar creșterea merita ceea ce am văzut înăuntru. În general, iubesc mitologia, așa că am fost foarte interesat să vizitez locul unde, potrivit legendei, sa născut și a petrecut primii ani de viață din Zeus. Dar cea mai viană impresie asupra mea a făcut o opinie care se deschide cu această peșteră pe Valea Lasiti. Incredible frumusete!

Mi-a plăcut malitatea pentru mine puțin mai puțin, dar mă bucur că am vizitat și eu. Ruinele Orașului Vechi și Palatul ... sunt fascinante, în opinia mea, fotografii.

Creta - colțul nostru de paradis 9464_1

Dar, în ciuda culturii bogate, mi-a cucerit Creta cu coasta de mare.

Acum regret puțin că a călătorit atât de puțin în locurile culturale ale insulei, dar la acel moment am vrut să nu dorm în soare, să plajă și să înot, cel puțin încărcându-mi creierul. Revenind de la restul, mi-am promis că aș merge cu siguranță acolo și de data aceasta îndeplinesc în întregime programul cultural.

Creta - colțul nostru de paradis 9464_2

Nu uitați că în vara în vânturile Creta foarte puternice, când ne-am odihnit, tocmai au început, dar au reușit să elibereze anumite inconveniente. Deci, trebuie să fii gata. Am transferat căldura suficient de ușor, poate din nou din cauza faptului că a petrecut mult timp pe plajă. Seara, am încercat fie să intrăm într-un fel de oraș (cel mai adesea agios), fie să participați la următorul program de divertisment al hotelului și de mai multe ori am mers pe țărm să însoțească apusurile de soare și să întâlnesc zorii. Ne-am odihnit împreună cu tânărul meu, iar 2 săptămâni în Creta au fost pur și simplu două săptămâni de dragoste ... dacă nu erau încă oameni în jur, aș crede serios că am fost în paradis.