Vacanță liniștită și relaxantă în Gagra (Abhazia).

Odihnit cu prietenii din Abhazia în iunie înainte de ultima. A decis să rămână în Gagra. De îndată ce am ieșit din autobuz pe stația de autobuz a orașului, un șofer local de taxi a fugit la noi și a oferit locuințe. Am fost de acord să vedem opțiunea propusă. Casa era la cinci minute de mers pe jos de stația de autobuz. A fost o cabană mare cu două etaje cu mai multe numere. Camerele erau curate, cu mobilier nou și toate facilitățile. Bucătăria era obișnuită și situată la primul etaj. Prețul este, de asemenea, destul de aranjat și am decis să nu căutăm nimic altceva, dar se stabilesc în locul propus. Mai mult decât atât, strada din această zi a fost o ploaie turnată.

Gaga sa dovedit a fi un oraș verde calm. Am fost loviți că nu există o astfel de agitație și zgomot, care se întâmplă de obicei pe toate stațiunile de pe litoral. În centrul orașului se află în departamentul "continent", unde am făcut achiziții în timpul sărbătorilor noastre. Nu știu cum acum, iar în timpul șederii noastre în Abhazia, infrastructura orașelor locale nu a fost special dezvoltată. Nu a existat un număr atât de mare de hoteluri, magazine, cafenele, restaurante și tot felul de divertisment, deoarece toată lumea obișnuiau să vadă în orașele stațiunii. Și în acest sens, a fost farmecul său. În acest loc, ca și altul, a simțit unitatea cu natura și o pace incredibilă.

Vacanță liniștită și relaxantă în Gagra (Abhazia). 9413_1

Am luat masa într-o sală de mese din oraș, situată la 10 minute de mers pe jos de casa noastră. Aici puteți fi întotdeauna foarte gustos și ieftin să mâncați.

Partea principală a atracțiilor din Gagra este în partea sa "veche". În "Vechiul Gagra" am ajuns la microbuzul obișnuit literal în 10 minute. Am mers pe lângă uriașul parc central al orașului, am vizitat Callonada, au fost iubiți de faimosul castel al Prince Prince Oldenburg.

Vacanță liniștită și relaxantă în Gagra (Abhazia). 9413_2

Plaja orașului din Gagra este foarte lungă. Am preferat să ne relaxăm în partea lui calmă, unde au existat mai puține turiștii. Apa în Marea Neagră a fost suficient de caldă și suficient de caldă pentru a începe sezonul. Plaja era pebble, curată. Nu departe au existat câteva cafenele în care muzica live a jucat în seara.

Mi-a plăcut faptul că nici plaja, nici în oraș nu au avut un număr atât de mare de vacantori, deoarece de obicei se observă pe coasta noastră din Marea Neagră. Cred că a fost cel mai probabil datorită începutului sezonului înalt și nu a stabilit pe deplin vremea (o treime din sărbătorile noastre din Gagra a trecut ploaie).

În opinia mea, în Abhazia există cele mai bune stațiuni de pe coasta Mării Negre. Deși sunt cel mai probabil nu sunt potrivite pentru fanii partidelor, barurilor și restaurantelor. Stațiunile Abhaziei vor fi un loc ideal pentru o vacanță de familie izolată și liniștită.