Perth: Resort cu caracter

În cea mai vestică capitală a Australiei a venit să lucreze. Restul nu a deranjat, până când am primit o scrisoare de la vinificatorul prietenei, pe care l-am dorit mult să mă uit la podgorii străine. Și aici și caz: șeful a căzut bolnav. În general, au apărut trei zile. Prietena a fost hărțuită noaptea, dar am decis încă să mergem la restaurant. Pe străzi, inutile, toate instituțiile cunoscute de mine sunt închise. De ce, atunci toată această frumusețe tentantă?

Perth: Resort cu caracter 8749_1

Abia am găsit un restaurant curat. Acolo ni sa explicat că localnicii sunt considerați indecentă atât de târziu (imediat după 10!) În afara casei. Și este neprofitabil să lucrați numai pentru turiștii încrețiți. Bine, a luat meniul, studiu. Timp de 3 minute au ales felul de "noapte" pentru mine: un pui coaptă într-un sos cremos, pentru o oră - pentru un prieten. Ea este un magazin de lactate, pentru astfel, chelnerul ne-a spus, nu este oferit aici. Abia am găsit o salată cu o bătălie și o pâine elventă. Din fericire, în după-amiaza, mâncărurile vegetariene sunt libere și chiar servite frumos.

Perth: Resort cu caracter 8749_2

La începutul zilei de a doua zi a mers la podgorii. Deoarece ghidajele locale arată podgoriile numai cu calea condamnaților, conform căreia am fost leneși să mergem. Pentru mine, nimic mai ales. Strugurii convenționali care dezvoltă plantele noastre Sevastopol. Dar prietena era infinit de entuziasmat de blândețea și frumusețea soiurilor lor. Am fost lovit doar de prezența automatelor pentru colectarea de fructe de padure, precizia uimitoare a formării rândurilor. Ca și cum străini, și nu oamenii au făcut-o.

Perth: Resort cu caracter 8749_3

El a iubit de faptele vinificatorului australian, a băut vinul și a izbucnit cu brut cu prăjituri proaspete naționale într-unul dintre barurile de vin din Valea Swan, sa întors la mine, odihnit și - la plajă. Am vrut să vorbesc fără urechi străine (suficient aici, ei doresc să vorbească), de aceea au ales linia liniștită "Plaja". Este preferat să mergeți cu familiile fanilor locali de înot și de plajă. Condiții de navigare, scufundări Nu, dar există parcare, terenuri de joacă, grătar. Am încercat să găsim cel mai izolat colț și am dat peste un astfel de "vacanță".

Perth: Resort cu caracter 8749_4

Ultima zi petrecută calm, parțial pe uscat, puțin în mare. Dimineața, bicicletele de echitatie, a condus la portul Fremantle, se așeză pe feribot, ajungând la insula Rootttish. Ei au fost purtați, ca în copilărie, pe piesele special făcute pentru astfel de bicicliști nebuni. După-amiaza a mers de-a lungul faimosului Park Kings, până când nici picioarele nu s-au uitat în jur. Ei au văzut una dintre peluzele moi și pufoase, au căzut și se așeză timp de câteva ore. Seara, au găsit puterea de a aduna un coș de picnic și să meargă la Mullalo Beach, de unde cel mai convenabil să navighezi pe caiac (suntem amândoi din avidă). Nu am vrut să mă întorc în zilele de săptămână ...