Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro

Rio - visul OSTA BENDER!

De asemenea, am vrut întotdeauna să-l vizitez pe Rio de Janeiro și să văd faimosul carnaval, dar nu am ajuns la carnaval, pentru că am fost condamnat să merg în acest moment. Prietena mea a călătorit și spune - prețurile sunt supraestimate, există mulți oameni și tot drumul, așa că am decis să merg la Rio la un moment neutru când sărbătorile nu trec și nu merită căldura zero. Alegerea datei călătoriei, am consultat de la un turneu diferit al operatorilor, am revizuit informațiile de pe Internet, am învățat când în Brazilia sezonul ploios.

În general, am vizitat orașul prețuit în ultima vreme la sfârșitul lunii octombrie.

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_1

Vremea într-adevăr nu a eșuat, a fost destul de cald, apa din ocean este un pic mai rece, dar puteți înota într-o săptămână de odihnă, numai odată ce m-am găsit să chinuie ploaia și am petrecut toată ziua la hotel.

Câteva cuvinte despre hotel, prețuri și serviciu plăcut surprins, pentru sfaturi mici pe care am avut întotdeauna un pat proaspăt, un prosop curat și un mic dejun în cameră.

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_2

Restul timpului mi-a plăcut frumusețea atracțiilor locale și mai aproape de băile de aer de seară de pe țărmul oceanului nesfârșit a luat.

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_3

Din moment ce am vorbit deja despre atracțiile lui Rio de Janeiro, voi începe revizuirea în mod natural de la mândria și cartea de vizită a orașului, desigur, statuia uriașă a lui Hristos Răscumpărătorul, care se ridică deasupra muntelui de granit din Corcovado la nivel național Parcul de la Tijuok. Este adus la muntele tuturor celor care vroiau un tren destul de electric, și să simtă toată măreția statuii trebuie să se urcă mai întâi pe lift, apoi pe scarător, puteți cu siguranță pe scări, dar priviți sincer la un mare Numărul de pași pe care trebuie să-l depășiți, am decis să vă îngrijesc picioarele și să economisiți timp, profitând de ascensor.

Ce panoramă se deschide din partea de sus a muntelui, doar pentru a transmite cuvinte, întregul oraș este vizibil, oceanul, dealurile verzi este un spectacol, desigur, un spirit interesant.

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_4

Senzările indescriptibile se confruntă, de asemenea, în picioare pe durere "capul de zahăr", ​​dacă sincer, de ce acest munte poartă un nume atât de interesant, nu am înțeles, spun că atunci când panta muntelui a fost bogată în trestie de zahăr, dar este adevărat sau nu, eu Nu-i asuma. Puteți urca pe munte pe telecabină în funicularul confortabil, cu toate acestea, în mijlocul modului în care aveți nevoie pentru a transfera la un alt funicular pentru siguranță, așa cum presupun. În partea de sus a vârfului, totul este frumos decorat, puteți sta pe o bancă admirând peisajul uimitor, de asemenea, să mănânce în restaurant, dar pentru a fi cinstit, acest lucru nu este ieftin. Mi-aș putea permite doar un pahar de suc proaspăt. Puteți vizita un punct de reper de până la ora 20 și vă sfătuim să veniți aici mai aproape în după-amiaza târziu pentru a vedea un apus frumos al soarelui roșu.

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_5

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_6

O altă atracție a lui Rio, faimoasa dintre cele mai mari stadioane din Brazilia - Stadionul Maracan. Nu sunt un mare fan al fotbalului, așa că am fost limitat doar la inspecția stadionului afară, mergând în jurul orașului.

Dar ventilatorul este sigur că priviți înăuntru și cumpărați un bilet la meci, pentru că, din câte știu, este brazilienii care glorifică acest sport.

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_7

Apropo, doar mersul în jurul orașului puteți vedea monumentele uimitoare ale arhitecturii, catedralele bogate decorate nu sunt mai rele decât, de exemplu, în Spania sau în Italia. De asemenea, o mulțime de sculpturi și monumente merită turiști în special în partea veche a orașului.

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_8

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_9

Săptămâna de neuitat în Rio de Janeiro 8622_10

În ceea ce privește plajele, pot asigura că absolut toate plajele din Rio colorate și echipate cu un adevărat paradis pentru turiști. La fel ca și scumpe la modă și plaje mai ușor de surprins curățenia și o mare varietate de divertisment.