Corsica - un loc pentru a da fericire

Adunarea pe Corsica, nu puteți lua nimic cu dvs., cu excepția banilor! :) Există totul aici: pe vânzări regulate puteți cumpăra și băi și rochii de vară, și jachete de demi-sezon ... deși jachetele din vară Aici nu a fost încă util pentru nimeni. Corsica este un soare constant, mirosul mării și cafea, trupe zgomotoase ale turiștilor și o căldură răsfățată de purtători de băuturi răcoritoare și înghețată pe plaje ... soțul meu și cu mine am venit aici pentru aventuri și odihnă activă - noi toți Ai tot drumul! În primul rând, aici am zâmbit cu fericire și am întâlnit prima oară alpinistii de vacanta in prima zi a vacanta noastra. Au fost multe dintre ele și toți au rămas într-o dispoziție ridicată. După câteva ore am înțeles de ce. Sa dovedit că nu erau aici pentru prima dată și nu au interesat Marea lor fabuloasă, au avut singurul gol - să urce pe stânci. Așadar, mi-am putut aminti timpul de student când și mine am fost angajat în acest sport :) Dar așteptam mai multă admirație decât am fost gata să supraviețuiesc - stâncile pe care le-am cucerit, au luptat cu apă! Și acest lucru nu mai este alpinism, dar "cel mai înalt pilot" este canion! Acest lucru a făcut sarcina să ajungă la topul mai complex. Dar cât de bucuros victoria! :)

Corsica - un loc pentru a da fericire 8536_1

După o astfel de "recreere" și pentru a merge la muncă, nu este necesar - acesta a fost "verdictul" soțului meu. Pentru că a doua zi, ne-am așezat pe plajă, mâncat cu grijă de chelnerul și fructele chelnerului, beau totul cu apă minerală în cantități uriașe! Plaja Corsica este ceva incredibil! Iată oameni cu adevărat oameni de pe tot globul! Și pentru toată lumea este suficientă soare prăjită, nisip matasos, mandarină dulce și crabi!

Corsica - un loc pentru a da fericire 8536_2

Este imposibil să plecăm aici și să nu vă permitem să admirați o plimbare pe un iaht, care poate fi închiriată atât cu personalul de service, cât și pentru o campanie independentă. Nu am riscat să mergem la mare, chiar dacă este aici în acest moment al anului, este foarte calm - probabil, probabil obosit de căldură :) În acest zbor, am luat cu voi, cu excepția legumelor și a cafelei și Ceva similar cu sandwich-urile, care au fost temelia cărora erau Shepshushka de la ... Chestnut! Chestnut este servit aici într-o mare varietate de tipuri: prăjituri, creme, doar coapte sub diferite sosuri și condimente. Mergând departe de malul kilometrului zece, am depășit cu un sentiment de încântare, care poate provoca numai observarea perfecțiunii naturii! Apă în mare - culoarea azurului a fuzionat la orizont în aceeași culoare de către cer ... o vedere interesantă. Aici chiar stropi de sub pupa au avut un fel de perle sau un fragmentar de diamante.

Corsica - un loc pentru a da fericire 8536_3

Și, în serile, am mers pe străzile generoase preîncălzite, au venit la restaurantele pentru a bea vinuri locale frumoase, care sunt atât de mândri de corsicani iubiți de libertate! Apropo, stâlpii cu care ne-am întâlnit aici, au spus că în limba poloneză "pirat" se numește "Corsiarzh". Se susține că acest nume "liberă oameni ai mării" a primit tocmai ca drumeții de la "Corsican" :). Pentru o săptămână petrecută pe Corsica, am văzut o mulțime de roci, am băut marea de cafea delicioasă, a mâncat o cantitate de brânză inimaginabilă ... Brânză aici este una dintre mândria bine meritată a brânzeilor locali ... dar majoritatea din tot ce voi pierde crabii delicioase care sunt mai ieftini decât carnea de porc :)

Corsica - un loc pentru a da fericire 8536_4

În restaurantele Corsicane, dacă comandați o farfurie laterală, puteți rămâne fără pâine - aici și carnea, iar fructele de mare sunt servite sau cu pâine sau cu un disc lateral. Pentru că dacă ai nevoie de pâine - trebuie să spui despre asta.

A fost o milă de a lăsa acest paradis în care toată lumea poate găsi tipul de recreere care, mai ales, va fi plictisit în vară. Dar am luat peisajele uimitoare ale Corsicii cu tine ... pe video și fotografii, desigur :).