Varadero - Executie vis

Anul acesta, și soțul meu și am decis să nu adere la tradiție și să întâlnesc noul an fără zăpadă, fără un copac și pe o plajă caldă - în Cuba. Plecarea a simplificat faptul că vizele nu trebuie să emită - a fost necesar doar să cumpărați bilete și să împachetați lucrurile. Așteaptă cu nerăbdare, mărturisesc că sunt surprins în această zi, de ce am ajuns vreodată aici? Din capitala acoperită de zăpadă a Rusiei, se pare că sărbătorile de iarnă vin aici masa poporului! Și nu numai din Rusia - aici se găsesc, de asemenea, excursii multifuncționale, precum și în stațiunile la modă din Europa.

Scopul călătoriei noastre a fost provocat cu turiștii de limbă rusă situată pe Peninsula Ikakos - orașul Varadero. Cuba pentru străini este foarte diferită de cea în care locuiește populația locală - turiștii sunt principala sursă de venit din această țară. De aceea există condiții perfecte pentru odihnă aici! După ce am închis în cea mai pură apă, am atârnat pe o plajă fierbinte, am decis să închiriem o mașină și să călătorim o peninsulă glorioasă la Anul Nou. Asigurați-vă că luați în considerare faptul că în țara pe autostrăzile majore există puncte de control. Nu este necesar să indignați acest fapt - este necesar să o luați, deoarece inevitabilitatea pe care această țară glorioasă o face pentru securitate. Peisaje frumoase în afara ferestrei mașina completează armonios sentimentul de libertate, simbolul căruia este cubul! Am mers la capitala ei. De la Varadero la Havana, puteți conduce puțin mai mult de 130 de kilometri prin autostradă. Și nu există altă cale, ca prin una dintre minunile locale - Podul Bakungua! Mi-e teamă de înălțimi, pentru că prima dată de-a lungul coapului trecea cu ochii închise :) Dar fiul și soțul au admirat fiecare conector de trei sute de conectori de două ori! :) Pe drumul înapoi, am folosit motocicleta să se întoarcă și sub pod - acest lucru este astfel încât temerile să mă părăsească înainte de acest monstru maiestuos :)

Varadero - Executie vis 8523_1

În capitala insulei libertății, am vizitat Piața Revoluției și am făcut o fotografie de familie împotriva monumentului unui scriitor Kuban José Marty. Puteți mânca în Havana numai în restaurante. După stațiunile europene cu un număr mare de concentrare și puncte de desfacere pe străzi - a fost neobișnuit. Stăm petrecut în noaptea în capitală pentru că eram un chelner de limbă rusă, a spus că aici puteți vedea cum după muncă Cubanezii se odihnesc în ritmul Salsa! A fost un spectacol de neuitat! Eu și eu însumi am decis să dansez - aici mulți văzuți s-au alăturat dansatorului "mulțimea", incapabil să reziste ispitei ritmice.

Cafea, trabucuri, salsa, soare, libertate este Cuba! Și, de asemenea, oameni prietenoși care încearcă să ajute să vină "pentru așa" ... Aceasta este o lume complet diferită - lumea fără lăcomie și rasă pentru bani, aceasta este o lume în care vă amintiți copilăria voastră!

Vacanța noastră de familie a continuat pe plajele lui Varadero. Acesta este un loc cu adevărat de neuitat - tot spațiul este umplut cu ape colorate de azur din Oceanul Atlantic, manga de manga, cele mai mici plaje de nisip cele mai mici. Acesta este paradisul, acesta este un basm, aceasta este împlinirea dorințelor ...