Cu un copil în Evpatoria a doua oară

A călătorit cu un an în urmă cu copilul din Evpatoria cu trenul de la Cherepovets. Trenul Direct Cherepovets-Simferopol a ajuns la mai puțin de două zile. Cu un copil jucat pe drum. Desene animate, la stații au venit să respire aerul și au cumpărat sucuri. apă. inghetata. Fiica a mutat bine drumul. Adevărat, nu a fost prima călătorie cu trenul. Profit în Simferopol seara. Au luat un taxi și au ajuns rapid la stațiunea Evpatoria. Camera a fost rezervată în Pensiunea Golden Fish. Care este situat în zona plajelor de nisip de aur și la 50 de metri de mare. În prima zi am decis să ne relaxăm și pe mare, plimbări, programate a doua zi.

În apropierea casei noastre de îmbarcare a fost un magazin alimentar în care am cumpărat tot ce aveți nevoie, am avut doar micul dejun. De asemenea, 20 de metri au avut o cafenea unde am avut cină și cină. Toate delicioase, satisfăcătoare și niciodată au suferit de tulburări gastrice.

Cu un copil în Evpatoria a doua oară 8520_1

In fiecare zi. Începând cu ora 9 dimineața, am mers la plajă, unde au petrecut cea mai mare parte a timpului. Vremea a fost minunată. Pentru întreaga noastră vacanță (de la 3 iulie până la 15 iulie) nu a existat niciodată o ploaie. În după-amiaza este fierbinte, și avem prânz și odihnit în cameră în acest moment, iar după trei s-au dus la mare din nou (beneficiul de la 50 de metri la mare). Și scăldat, scufundați ceasul până la 17-18. După aceea, masa și a mers pe jos.

Am mers la Dolfinarul orașului. Copilul a fost încântat. Delfinii prezintă trucuri incredibile și creează doar miracole. Soțul chiar a înghițit cu delfini pentru 20 de dolari.

De asemenea, a vizitat parcul central Frunze (chiar și de mai multe ori), unde multe atracții pentru adulți și copii, o roată mare de Ferris. Fiica nu a fost scos din "Orașul de basme", unde se află tot felul de leagăne, rutate, traininguri, ponei și diverse sculpturi ale eroilor fabuloși.

Am mers la stația "Coastal" în parcul acvatic "Republica Bananova Aquarcos". unde stau aproape toată ziua. Copilul a trecut gratuit (70 cm în creștere mai jos), iar soțul meu și cu mine am plătit aproximativ 1000 de ruble pe persoană. Aici ne-a plăcut o zonă de copii mari, formată din 15 atracții, iar soțul meu și cu mine am rulat în jurul bobinei cu role. Îi place foarte mult acolo.

Cu un copil în Evpatoria a doua oară 8520_2

La toate, nu m-am așteptat să-ți petreci o vacanță atât de minunat.