Misterios bakhchisarai.

Bakhchisarai a fost primul oraș din Crimeea, pe care l-am vizitat, fără a număra Simferopol, în care trenul a sosit. În ea, am trăit cu un prieten de patru zile, desigur, nu suficient pentru a înțelege întreaga cultură și mentalitate a oamenilor care locuiesc acolo. Am sosit, sperând că în loc să ne mulțumim. Așa că sa întâmplat, chiar la stație, un aspect valabil al proprietarului, am fost văzuți și suntem ieftini pentru prețurile necostisitoare, și deja pe drum și-a dat seama că ar fi cineva care să trăiască cu noi. Dar, în cazul facilităților de vacanță, nu sunt importante, nu ne-am supărat. În cele din urmă, să se spele în sufletul de vară, nu este, de asemenea, rău, iar al treilea inutil pentru noi nu a fost deturnat.

Acesta este un mic oraș, are, ca într-un basm despre Ellie, drumul central, din care cărămidă? Corect, galben! Despre acest punct de reper ne-a spus locuința de locuințe, explicând drumul spre centru.

Întreaga Crimeea câștigă în vară pe turiști. Și obținerea de aici pentru prima dată, nu vă obosiți să vă întrebați cum este legat totul. Seel, trimiteți deja o vizită la un șofer de taxi, spun ei unde să meargă să mănânce și să spună că au venit de la astfel de lucruri. Șoferul de taxi așteaptă când mâncați și norocos, unde să spuneți, recomandat puternic pe jos, nu mergeți. Prindeți un nou șofer de taxi, el recomandă cea mai delicioasă cafenea din oraș și le aduce înapoi înapoi și, din nou, sfătuiește să ne soluționeze hostess-ul. Am vrut să merg la următoarea cafenea și, de la curiozitate, am afla ce aveau o piesă de mână.

Drumul de la cărămida galbenă ne-a condus, bineînțeles, la Palatul lui Khan. A fost un pic de timp și nu suntem iubitor de pierdere de timp într-o zi însorită, lins piciorul în spatele mulțimilor de excursie în jurul sălii, intrarea în fiecare dintre acestea merită bani individuali.

Misterios bakhchisarai. 8408_1

Misterios bakhchisarai. 8408_2

Misterios bakhchisarai. 8408_3

Misterios bakhchisarai. 8408_4

Prin urmare, am mers la un microbuz (o plimbare de jumătate de oră, am verificat anul viitor) la Mănăstirea Male Sfinte Mastery, sculptată în stâncă ca în Crimeea un set, dar acest lucru foarte popular aici. Little Room, Foto, Video este interzis, la intrare nu sunt doar zgomote, fete pe cap, dar și fuste lungi. Aparent, haina de vară a turiștilor nu este reglementată de normele de comportament. Iar călugării au o fermă bună în următorul și crește în fiecare an.

Misterios bakhchisarai. 8408_5

Misterios bakhchisarai. 8408_16

Misterios bakhchisarai. 8408_17

Misterios bakhchisarai. 8408_18

Chiar și pe drumul de pe Chufut-Kale. Secretele uimitoare ale orașului Pestele se deschid. Există chiar și facilități subterane unice.

Ne-am grăbit de pretutindeni pentru a face moștenire în apartamentul nostru, a spus că nu vom putea să îmbrățișăm. Se pare că totul se închide atât de devreme că putem face un duș, să dormim de pe drum și să mergem seara pentru cină într-o cafenea și din noua zi pentru a începe o inspecție. Dar nu a fost acolo. Doi călători disperați din razele de apus au venit la ruinele misterioase ale orașului. Ei au convins să ne lăsăm să ne lăsăm să examinăm rapid miracolul orașului Cave și tot ce avem nevoie? Vedere panoramică uimitoare din partea opusă a părților este că, pentru ceea ce merită să urcați aici și unul dintre tipurile recunoscute de Bakhchisaray. Nu a fost foarte posibil să inspectați foarte mult, a început să se întunece. Trebuia să fiu colectat înapoi. A devenit clar că cimitirul antic, situat între mănăstire și oraș pe care nu mai vizităm, și nu pentru că se tem, în acea zi nu exista nici măiera și întunericul de pământ a tras literalmente ochii.

Când ne-am îndreptat spre ruinele orașului antic, a existat o furculiță pe drum, ducând la călugării Celi. Un tânăr băiat, vânzător de ceaiuri, a declarat că printre călugării locali o mulțime de prizonieri aleri și, în general, este mai bine să nu mergeți pe acel drum. Deci, cu cât am apropiat că furculița sub coperta nopții, sa mai rău. Companionul meu a fost frică de forestier și eu sunt călugări. Șoferul de taxi a fost foarte surprins de apariția noastră, a confirmat că temerile mele nu erau în zadar și au sfătuit să stea departe de aici, în special două fete tinere.

Misterios bakhchisarai. 8408_19

Misterios bakhchisarai. 8408_30

Misterios bakhchisarai. 8408_31

Misterios bakhchisarai. 8408_32

A fost călătoria mea la Bakhchisarai. Orașul cu alte culturi, bucătăria națională, dulciuri delicioase orientale, condimente în fiecare magazin de suveniruri. Ceaiul, veți cumpăra, nu cumpărați iarba uscată, uitați-vă la alegerea dvs. Chiar și vânzătorul însuși, același băiat, sfătuit - necinstit la mână reușește să aibă turiști gullibili. Și nu uitați să câștigați apă în sursa în apropierea mănăstirii de apă, cel puțin pe cel mai apropiat drum al unei zile de vară fierbinte.

Într-un an, am adus aici prietenul meu, arată frumusețea locală, pentru a cunoaște bucătăria și a face bucătăria. Nimic nu sa schimbat aici. Panorama a rămas încă cele mai bune amintiri ale întregului oraș. Artificial Ozerko în Palatul Khansky a descoperit.

Misterios bakhchisarai. 8408_33

Încă mai avem cimitir și nu am înțeles unde erau de fapt atracțiile. Mai multe pietre și asta e. Cel mai probabil este. Același aspect perplexat a fost turiștii care au întrebat în limba engleză - "este tot?".

Și în oraș a creat miniatura parcului din întreaga Crimeea. Parcul este mic și drăguț. În interior, nu am fost, parcul în sine este situat în jos și perfect vizibil toate miniaturile. Drăguț, dar de ce să plătiți pentru intrare când puteți admira din publicat și să mergeți pentru a inspecta aceste obiective Vyzhvoy.