Bled - Pearl Slovenia

În Slovenia, ne-am găsit ca parte a călătoriei noastre anuale de automobile din Europa. Am trăit trei zile în apartamentele pe palid și am vizitat multe locuri interesante.

Pe sângele, am venit seara și am mers imediat să mergem în jurul lacului. Locul este incredibil de pitoresc și verde. Pe lac se află o insulă mică pe care se află Biserica. Turiștii navighează pe bărci pentru a chema clopotul dorințelor, astfel încât sunetul clopotului este adesea auzit deasupra flăcării.

O stâncă uriașă este turnuri peste lac, pe vârful căruia este castelul bled.

Bled - Pearl Slovenia 6981_1

Nu departe de sângerat este un alt lac - Bohin. Este, de asemenea, foarte frumos și confortabil aici, puteți călări într-o barcă sau o plimbare pe călare.

Bled - Pearl Slovenia 6981_2

O impresie foarte mare a fost făcută pe lângășerul carierei oamenilor. Deși am văzut deja câteva astfel de locuri înainte, dar este foarte unic. Aici pentru mișcarea turiștilor există un tren special. Mergeți la grotă în care sunt amplasate stalactiții și stalagmitele celor mai incredibile forme și apoi așezați în cărucioare, care cu o viteză destul de rapidă se mișcă de-a lungul diferitelor coridoare, sub arcuri mici, prin săli uriașe. Există, de asemenea, câteva lacuri mici în peșteră. În general, impresiile de masă!

Bled - Pearl Slovenia 6981_3

Mi-a plăcut cu adevărat orașul Ljubljana - capitala Sloveniei. Este suficient de compactă și foarte ospitalieră. Un râu curge în jurul orașului prin care este aruncată podul triplu. Deasupra Ljubljana se ridică pe dealul pe care se află castelul.

Am vizitat și pe coasta Adriatică din Slovenia în orașul stațiunii.

Nu departe de sângerat este un defileu de aripă cu o cascadă. Acolo am mers de-a lungul podurilor suspendate din lemn de-a lungul râului.

Bled - Pearl Slovenia 6981_4

De asemenea, am plăcut orașul a sângerat foarte mult. Există o mulțime de hoteluri și apartamente aici. Pe lac se poate angaja în sporturi nautice, în înotul de vară, plimbați-vă o barcă. Locul este foarte calm și liniștit, deci, probabil cei care preferă locuri mai aglomerate și distractive, nu sunt foarte potrivite. Dar pentru cei care iubesc natura și vederile frumoase sunt ceea ce este necesar.