Maldive - cea mai bună vacanță pentru întreaga familie

Cu cuvântul Maldive, imaginația noastră atrage imediat o plajă de nisip alb, atârnându-și palma peste apă albastră și soare strălucitor. Și într-adevăr este. Mergând la Maldive, nu mi-am imaginat cu greu decât să poți merge pe o insulă de 400 de metri, de unde chiar trebuie să zboare o oră pe un hidroslip la capitala bărbatului.

Maldive - cea mai bună vacanță pentru întreaga familie 6971_1

Dar restul a plăcut întreaga familie. Am fost pe Insula MEDOPAR, care se află pe Atoll Raa. Acesta este un hotel de patru stele, cazare este oferită în bungalouri spațioase, am fost foarte confortabili.

Ce am făcut pe insulă? Odihnit și bucurați-vă de natură. Este foarte cool la 10 metri distanță de camera dvs., îmbrăcați flippers și o mască și, ușor de navigat din țărm, arata pește fantastic și corali. Fiul nostru de șase ani era în întregime încântat, a mers de-a lungul insulei aproape toată ziua. Seara a existat o pereche de divertisment următor - am mers pe mal cu o lanternă și am căutat crabi care au fost blocate inteligent.

Maldive - cea mai bună vacanță pentru întreaga familie 6971_2

În pauza dintre aceste clase, singurul copil stătea în jurul insulei în căutarea lui Cocos, care a adus la bungalou, unde le-am deschis în mod special capturați cu ei o șurubelniță.

Maldive - cea mai bună vacanță pentru întreaga familie 6971_3

De la animale de pe insulă erau numeroase șopârle de diferite specii și păsări.

După cină, a fost timpul pentru o nouă divertisment necomplicat - hrănirea peștelui. Toți locuitorii insulei au venit la dig, de unde, la ora 9, angajat al hotelului a scăzut alimente. În acest moment nu erau doar oameni, ci și peștii. Turturi și diapozitive uriașe, care uneori au luptat din cauza unui fel de piesă scăzută, au fost salvați la dig.

Maldive - cea mai bună vacanță pentru întreaga familie 6971_4

După o săptămână de a rămâne pe insulă, am văzut în cele din urmă vulpi volatili. Acest lucru a dus la încântarea nu numai de mine și de fiu, ci chiar și pe soțul ei. Am început să mergem și să ascultăm să găsim copacii pe care aceste animale amuzante mici au atârnat.

Maldive - cea mai bună vacanță pentru întreaga familie 6971_5

În general, zilele au fost umplute cu titluri plăcute.

Restul a plăcut cu adevărat, în special Fiul, care a experimentat un sentiment de unitate completă cu natura și se odihnea din civilizație. În opinia mea, toată lumea trebuie să plece pentru astfel de locuri să se relaxeze, să arunce toate gândurile din cap și să învețe să găsească plăcere în mici evenimente plăcute care au loc pe insulă pierdut în ocean.