Barcelona - două zile cu Gaudi

Barcelona este un oraș teribil, cu atât de multe locuri pe care vreau să le văd că problema rutei proprii din jurul orașului a devenit relevantă pentru mine cu mult înainte de călătorie. La toate muzeele pe care am vrut să le vizitez, timpul a fost complet lipsit, iar capodoperele arhitecturale ale Gaudi, Catedralele, străzile, pe care am vrut să mă rătăcesc, să respir în aerul orașului, să-i simt atmosfera - am avut Pentru a face o listă și apoi, gândiți-vă la toate detaliile, decideți ce să vă petreceți cele două zile pentru a vă petrece două zile. Dar, nu totul este atât de simplu în Barcelona.

Nebun, ingenios, suprareal Antonio Gaudi. A fost lucrarea lui pe care am vrut să o văd mai întâi. Una dintre ghiduri, a ales traseul dvs. de către "Gaudi Houses". Acasă - Casa Batllo.

Barcelona - două zile cu Gaudi 4149_1

Cost - 18 euro, există un bun ghid audio rus. Mai mult la domiciliu, citiți recenzii despre cozi uriașe la box office of Batlo, și nu am vrut să petrec timpul în acest moment, a fost puțin în vigoare de zece dimineața, erau puțini oameni, biletul a fost cumpărat în zece minute. În acest timp, a fost posibil să luați în considerare rapid fațada.

Barcelona - două zile cu Gaudi 4149_2

În soarele luminos, dimineața, părea că zidul era strălucit cu toate culorile mării, în ciuda culorilor strălucitoare, iar mozaicul turcoaz, casa din afară, numită o impresie serioasă, ușor înfricoșătoare. Din cauza ferestrei uriașe de la etajul al doilea, clădirea, uneori, se numește "casa căscată", într-adevăr - se pare. Toate aceste oase, arcuri sub balcoane, din anumite motive seamănă cu articulații dureroase, poate pentru că a citit că arhitectul a suferit de o boală reumatică.

Barcelona - două zile cu Gaudi 4149_3

În interiorul unui neobișnuit, ciudat, nimic ascuțit, dar cea mai puternică impresie produce un patio albastru în mijloc, cu un lift și un tavan de sticlă și un acoperiș cu țevi - sculpturi.

Barcelona - două zile cu Gaudi 4149_4

Nu am regret că am ajuns aici, dar sa dovedit prea multe impresii, inspecându-se în următorul an al anului Gaudi - Casal Mila, nu mai avea putere și dorință.

Barcelona - două zile cu Gaudi 4149_5

Îl sfătuie pe toți cei care dorește să viziteze două dintre aceste excursii, să nu o facă într-o singură zi, după Casa Balo, chiar și fațada casei Mila nu mi-a părut foarte interesantă, nu atât de strălucitoare. Și, probabil, biletele ar trebui să fie comandate sau cumpărate în prealabil, pentru că atunci când am ajuns la casa lui Mila, a existat o coadă impresionantă la casier. Acesta este un alt motiv pentru care am decis să nu merg acolo. Deși vreau să spun că Boulevardul Garcia însuși și, situat lângă diagonală Aven, nu este mult mai puțin interesant decât arhitectura lui Gaudi. Plimbarea în jurul orașului este o plăcere solidă dacă ar fi posibil să nu vă obosiți, aș merge ziua așa. În această zi, am rătăcit peste trimestrul gotic, Muzeul planificat al istoriei Cataliei, a dispărut singur - seara a început.

Având în vedere toate greșelile dvs., un bilet către Sagrada Familia a comandat prin Internet, pe site-ul oficial, beneficiul că în oraș există o mulțime de cafenele cu o marjă "Wi-Fi", în care chelnerii la cerere oferă cererii O parolă sau este deja în farfurie pe masă. Prețul unui bilet cu Audiogide este de 19,3 euro. Ce se poate spune despre catedrală? Poate fi ștampile - monumental, ambițios, fantastic, sunt de acord cu toate aceste epitete. Dar, toate aceste cuvinte, descrieți, de fapt, cuvintele lui Sagrada - este imposibil.

Barcelona - două zile cu Gaudi 4149_6

Fiecare detaliu al finisajului intern și extern necesită un raport separat. Dacă stați chiar sub fațadă și ridicați-vă capul în sus, atunci se pare că catedrala cade chiar pe tine, sentimentul este teribil, chiar am avut goosebumps. Lucrul acum este în curs de desfășurare, numele de familie Sagrada este finalizat. Pot spune că macaralele care stau în picioare vor adăuga suprarealism în imaginea de ansamblu.

Barcelona - două zile cu Gaudi 4149_7

Am petrecut mai mult de patru ore, în plus față de interiorul general, admirând capacitatea lui Gaudi pentru a juca iluminatul natural interior, creând un spațiu multi-colorat, aceasta este o trăsătură distinctivă a lucrărilor sale - pentru a crea ferestre vitrate, schimbarea vitralii Lumină și culori în camere, în funcție de timpul zilei și vremea.

Next - Parcul Guell, pentru el din Sagrada Familia, poate fi atins de Metro, cu un transfer către stații diagonale, în trenul ramurii verzi L3. Intrarea este gratuită. La început - case de turtă dulce, în stânga - Administrația parcului, dreptul - ghidul. Asigurați-vă că acordați atenție gardului forjat - o muncă subțire, frumoasă. Mai mult, scările cu fântâni "șarpe" și "șopârla", care se ridică la sala panoramică cu coloane și acustică minunată și de acolo - până la piața principală, pe care bancul înconjoară în jurul perimetrului. În după-amiaza, mulți turiști, pe faimoasa bancă de înfășurare a buzzului, multe locuri aglomerate și am vrut să găsesc cuvântul "Maria" inversat cu susul în jos pe ea, undeva în partea de sud. Nu am găsit-o, dar a fost destul de considerați modele dintr-un pic de ceramică. Am încercat, de asemenea, la comoditate, de exemplu, Gaudi a cerut lucrătorilor să se dezbrace și să se așeze la betonul nu destul de înghețat, astfel încât să fie convenabil pentru ei să obțină un efect "anatomic", dar mi se pare că versiunea de drepturi numărul 2, Pe care a fost făcută arderea, sub forma unei persoane aflate în ședință și de la semifabricatele din beton destinat pentru bancă au fost fabricate. Celelalte zone ale traseelor ​​interioare ale parcului. Parcul este împărțit pe un deal, care înainte de asta era numit Muntele Bald, deja din nume, este clar că terenul nu și-a imaginat nimic atractiv, dar acum aici este într-adevăr minunat, grădină verde. Printre toate aceste mărețe maro, am găsit chiar și rozmarin și un chabret. Multe plante de ampel și curl, printre ei - bungementele mele preferate, îmi pare rău că nu am făcut pe floare. Casa - Muzeul din Gaudi, situat pe teritoriu, a văzut doar în afara, el, desigur, nu este atât de fabulos și neobișnuit, ca Batlo și Mila la domiciliu, dar vreau să trăiesc în așa fel. Aș trăi, un castel atât de mic, elegant, în stil național. Casa a fost construită ca o demonstrație, pentru a atrage investitorii la construirea parcului, arhitectul sa mutat aici pentru a trăi mai târziu. În acest sens, excursia a trebuit să fie finalizată, din cauza, nu în timp, apusul soarelui. Este timpul să vă întoarceți la hotel.

Zilele din Barcelona se termină foarte repede. Am scos rezultatele: cea mai mare parte a faptului că am plănuit - nu am avut timp să fac. Aproape că nu am văzut orașul, nu a fost pe dig, pe Muntele Tibidabo, nu a putut ajunge la Muzeul Dali din Fig, și nu mai merge mai puțin de Barcelona, ​​și am vrut foarte mult, "Flew" cu Muzeul istoriei Cataloniei și piața bancară, am avut loc la cumpărături, chiar și suvenirurile au cumpărat o grabă, înainte de a pleca. Concluzie: Voi veni la Barcelona, ​​fiți sigur. Mi-a plăcut acest oraș cu toată inima și sufletul meu, vreau să mă întorc aici. Există un astfel de semn: În Guell Park, trebuie să stai pe bancă și să faci o dorință - cu siguranță se va împlini. Ghici ce am futut?