O noapte de neuitat pe Samui.

La Ko Samui, am zburat din Phuket, planificăm să petrecem un minim de timp din cauza ocupării forței de muncă, în mod literal și jumătate din a doua zi. Ziua zboară și tu ești în loc. M-am întâlnit cu un mic aeroport fără pereți, într-un stil tropical care părea foarte atractiv, în ciuda ușurinței de execuție. O cantitate imensă de verdeață, unele flori diverse cu orhidee și alte flori necunoscute. Împreună cu un aeroport interesant am fost întâlnit de vechiul meu prieten care ma dus la hotel și care a petrecut de fapt un turneu de noapte mic de pe insulă pentru mine. Deja în drum spre hotel, mi-am dat seama că insula este foarte mică, Seey Mini Phuket. M-am stabilit la hotelul Centale Villas 4 *. Hotelul este situat pe plajă, în fața hotelului Butterfly Garden unde se află grădina fluturilor. Hotelul a plăcut cu adevărat. Într-o zonă liniștită, pe un frumos teritoriu bine păstrat, cu numere care sunt vile mici. Seara, hotelul este incredibil de frumos. Când iluminați lămpile originale, înconjurate de case adiacente, plante, tufișuri, culori, sub insectele tropicale izbitoare și zgomotul mării - senzațiile sunt unice. Numărul însuși sa dovedit a fi mare. Bed Bigsize, Plasma, construit într-o nișă cu o fereastră de canapea, în general - acest hotel este de 100% cinci cu un plus!

După așezare, prietenul meu ma adus la barul de pe plaja Mini Bar la Chawenge pentru a avea o gustare, relaxare, chat. Locul principal! Chiar pe plajă, sanitare într-un sac de scaun moale, am coborât în ​​atmosfera romantică, creată de zgomotul oceanului și de tot felul de lumânări din jurul nostru și liniile luminoase. Breeze cald Drfeling păr, mahuto relaxat, nu a vrut să meargă drept ... după ce am făcut o plimbare de-a lungul plajei. În acea seară a fost puțin vânt, de la care marea era îngrijorată că ea a atașat călătoria mea de divertisment. Am ajuns la Clubul Cha Moon Beach și am decis și o oprire. Excelentă plajă loc de plajă, muzică bună, ospitalitatea lui Barmen a fost foarte mulțumită.

Povestea și atârna în jurul aerului de mare proaspătă, m-am dus la hotelul meu frumos, dorm. Dimineața, frumusețea mă înconjoară, în lumina zilei m-am lovit și mai mult. Și hotelul este frumos și plaja din jurul lui cu nisipul alb, într-un cuvânt dulce. Așa aș descrie Samui în cuvântul "Sweetie".

Înapoi am călătorit pe feribot și pe un taxi închiriat. Seara m-am întors la Phuket.

Voi reveni cu siguranță și nu voi petrece o zi, dar cel puțin o săptămână