Crimeea este cea mai bună vacanță din viața mea!

De obicei, mergem să ne odihnim cu întreaga familie, dar în 2012 am avut o mică aniversare - 5 ani de la ziua nunții și bunicii noștri au luat nepoții pentru ei înșiși, lăsându-ne să mergem la Marea Crimeană caldă cu prietenii.

Trebuie să recunoască, a fost cea mai bună odihnă în memoria mea. Totul sa dovedit spontan, deci în avans, așa cum o facem de obicei, locuința nu a fost rezervată. Dar suntem mari norocoși, chiar la gară Am împușcat o casă mică cu un bunic în satul de pește, plaja este literalmente la 10 minute de mers pe jos. Da, și la un preț ridicol, doar 10 grivne pe persoană, cu toate acestea, minusul minus al acestui dar de soartă, condițiile (duș, toaletă) în curte.

Firește, nu am avut cu adevărat timp să despachete lucrurile, sa mutat la plajă, plonjați după drumul îndepărtat și destul de obositor. Vremea a fost minunată, marea este caldă, apa este transparentă și surprinzător de curată plajă, acestea sunt primele mele impresii. Pe drumul înapoi, am ales o cafenea confortabilă, unde la un preț rezonabil este foarte gustos.

Ziua a trecut repede, și seara seara a fost reînviat, totul strălucește peste tot, aproape cu fiecare muzică live de cafenea, petreceri de plajă, disco în mini cluburi, karaoke, divertisment diferit, o mulțime de oameni, starea de spirit se ridică cu fiecare pas de abordare digul de seară.

Dar acest lucru nu este totul, este pur și simplu imposibil să abandonați numeroasele oferte de excursie. Pentru o zi, am vizitat Yalta, Dolphinariums, o grădină botanică foarte frumoasă și pe durerea de urs. Eu însumi vin de la Riga, dar a trebuit să plecăm la sfârșitul anilor optzeci, când entuziasmul a început în statele baltice, așa că unele străzile înguste ale lui Yalta mi-au amintit de cetatea mea din copilărie. Adevărat, trebuie să recunoască faptul că prețurile sunt semnificativ mai mari decât în ​​satele de coastă.

În total, zece zile de vacanță Flew nu este vizibilă, dimineața plaja, excursia de zi și, în seara. Nu ne-am refuzat, odihnit pe o bobină completă și totul despre totul despre tot, a petrecut aproximativ 1000 de dolari.

Pot spune cu încredere completă dacă doriți să obțineți o mulțime de impresii pozitive și de neuitat, nu este necesar să mergeți pentru terenurile încercate, așa cum a spus pisica din celebrul desen animat despre papagalul Casha: - Tahiti, Tahiti, suntem bine hrănit!