Iarnă în Asia de Sud-Est

În timpul primei călătorii în Thailanda, am devenit interesat de țările vecine. În total, 4 - Myanmar, Malaezia, Laos și Cambodgia. Am decis că data viitoare când organizația nu este doar o vacanță și iarnă de 5 luni pentru a petrece sezonul rece, din noiembrie până în martie, în Asia de Sud-Est. Am considerat că o lună va merge la Laos și Malaezia gratuită. 4 săptămâni la Myanmar, deoarece viza turistică este emisă acolo pentru un astfel de termen. În Cambodgia, o viză la graniță este dată timp de o lună, dar nu este nimic de făcut atât de mult, așa cum mi se părea că zilele salvate vor merge în favoarea mult mai interesant Thailanda. Am planificat timp de 1,5 luni.

Am început iertarea cu faptul că am zburat la Bangkok. La scurt timp după sosire, m-am dus la Ambasada Myanmar și am făcut o viză. Costă aproximativ 50 de dolari, iar coridorul pentru intrare este de 3 luni. În Yangon sau Mandalay din Bangkok, este posibilă obținerea solului și a aerului, dar am decis să renunț la peisajele provinciale și am luat biletele de avion din Asia de Air Low-Koster.

Zburați la prânz în Mandalay. Noul aeroport este situat departe de oraș. Transferul poate fi organizat pe un autobuz mare al companiei aeriene, dar m-am grabit, așa că am venit la microbuz și am ajuns la 5 $ direct în centrul orașului, unde sa stabilit într-una din pensiuni fără armură anterioară.

Iarnă în Asia de Sud-Est 34357_1

Myanmar este probabil cea mai non-nerestricționată țară din regiune. Turiștii noștri există sute de ori mai puțin decât în ​​Thailanda. Sa dovedit că 28 de zile pentru cunoștință cu puținul ei. Am reușit să vizitez numai cele mai multe capitale - Mandalay și orașele înconjurătoare, Kengu, Bagan, Yangon și Bago. Am condus noua capitală a lui Napyido. Unul dintre cele mai neobișnuite și moderne orașe din Asia, o astfel de versiune locală a lui Astana. Am reușit să vizitez Molmejn. Acest oraș este menționat în poemul R. Kipling "Mandalay", iar de la el a început expansiunea britanică în prima jumătate a secolului al XIX-lea. La marginea națională a țării, "coada" sudică, zonele montane și orașul mic de timp nu mai rămân.

Din Myanmar, avionul sa întors în Bangkok, a petrecut și a condus în direcția sudică. Un hub valoros în sud este orașul Khatyayi. De la ea a condus într-o frumoasă Songal Songal, apoi a mers într-o excursie în Malaezia. Ea este opusul complet al Myanmar - o țară foarte civilă, cu o populație musulmană-chineză. Pentru a înregistra o limbă locală, utilizează latina, care este foarte convenabilă. Și nu există câini vagabonzi, ca în Thailanda și Malaezia.

Timp de 30 de zile am reușit să revizuiesc atracțiile din partea peninsulară a țărilor relativ detaliate. Este spălat de mările a două oceane. În partea de vest a peninsulei, mi-a plăcut insula Penang și Malacca, unde sunt ridicate, de standardele din Asia de Sud-Est, concentrația muzeelor. În acest oraș, în ultimii 500 de ani, portughezii, olandezii și britanicii au reușit să rănească. De la toată lumea a plecat. Peninsula Malaezia va dori să iubească turismul culinar. Dacă bucătăria Malay este obosită, atunci puteți începe degustarea mâncărurilor chinezești, indiene, pakistaneze și alte feluri de mâncare asiatice.

De la Kuala Lumpur, am zburat de Air Asia în orașul Chiang Mai în nordul Thailandei. Diferă de la Bangkok. Nu există nici o mare în apropiere, dar nu departe de acesta este cel mai înalt punct al regatului thailandez - Muntele Inchanon. Din Chiang Mami, m-am dus la est, la Laos. Prin limbă și alfabetul, acest stat este similar cu Thailanda, cu toate acestea, este o republică și chiar și cu un analog al Partidului Comunist la putere. În Laos puteți petrece mult timp. Acest lucru contribuie la relieful montan, compoziția națională Motley și prețurile scăzute pentru tot. Am avut doar o lună și practic am petrecut-o în regiunile muntoase din nordul țării, în regiunile partizane de la granița cu Vietnamul și în capitală - Vientiane.

Iarnă în Asia de Sud-Est 34357_2

Înapoi în Thailanda am intrat în autobuz, am trecut regiunea Isan în nord-estul Regatului. Poate că este cel mai mic din țară. Din Isana, am intrat în Cambodgia. Țara cu un trecut greu, cei mai săraci și suprapopulați de toți vizitați. O viză primită timp de o lună, dar a petrecut mai puțin timp, a vizitat capitala, orașele de coastă și celebrul Angkorvat. Muzeele nu sunt suficiente în Cambodgia și cele mai dificil de memorat alfabetul din regiune, așa cum mi se părea.

Din Cambodgia, m-am dus înapoi în Thailanda, am primit o ștampilă la graniță și am petrecut ultima lună a iernii mele în Împărăția elefanților și mănăstirilor. A scăzut pentru perioada din noiembrie până în martie, când în Asia de Sud-Est, un sezon uscat. Nu există aproape nici o ploaie, este cald în mod moderat, iar în martie devine atât de fierbinte. Excepția Malaeziei, unde, dimpotrivă, iarna trebuie să maximizeze precipitațiile. Dar fotografiile sunt mai diverse.

În trecut, Thailanda a fost numită Siam și din anumite motive că sunt asociate cu rocile Siamese și gemenii Siameze, monumentul la care este pus lângă Bangkok în orașul Samut Songkram. În plus, a reușit să viziteze ruinele vechilor orașe thailandeze din Ayutthai și Sukhotay. Așa am primit o iertare productivă. Ieftin și informativ.

În călătorie, de multe ori trebuie să ajungă de la aeroport în oraș și poate fi localizat departe. Transferul în Rusia pentru a organiza mai ușor decât în ​​Myanmar, deoarece toți suntem mai clară. Suite Website este utilă pentru a căuta informații despre transfer - https://iry.ru/. Unele aeroporturi pot fi accesate cu trenul sau chiar pe troleibuz, de exemplu, în Irkutsk stop transportul electric opus ieșirii de la clădirea aeroportului.