Nu este un secret că francezii, potrivit sondajelor, recunoscut Lyon - cel mai bun oraș pentru viață în Franța. În primul rând, există foarte mulți francezi aici. În al doilea rând, există un climat plăcut, în al treilea rând, la Paris ușor de ajuns în câteva ore.

Am fost doar o zi în Lyon, dar vreau să mă întorc aici.

Am fost dezvoltați cu o prietena un plan de vacanță timp de o jumătate de an. Ea a zburat de la Minsk imediat la Lyon, prin Varșovia și am zburat de la Kiev la Geneva și de acolo cu autobuzul spre Lyon. A doua zi, am mers la un turneu francez mare. În Lyon, am vrut cu adevărat să vizitez. Am văzut de mai multe ori la locul de muncă, deoarece angajații noștri au mers la Plante Berta, în imediata vecinătate a Lyon, iar colegii francezi i-au angajat în Lyon pe excursii. Catedrala frumoasă a lui Notre Dame de Fuviere, mi-a cucerit cu frumusețea non-standard, iar farmecul său special pe care nu-l permite să se confrunte cu alte note în Franța. Și, bineînțeles, moștenirea regelui Sun, partea veche, orașul recunoscut de patrimoniul istoric al UNESCO, este o privire perfectă la propria mea odihnă. Și chiar am vrut să mă uit la oraș, pe care francezii îl consideră cel mai bun.

Nu a fost puțin timp, dar am reușit mult. Orașul este ușor accesibil de la stație la centru, chiar târziu noaptea. Toate călătoriile de transport ca un ceas. Și eu ca un adevărat aventurier a venit la jumătatea orașului O'dentn Noapte și sa dus să se așeze imediat în apartamentul său. El este încă o căutare, dar am ajuns. Mai mult, studentul care și-a trecut apartamentul nu știa prea mult, engleză și nu știau deloc francez. Dar suntem bine, au fost de acord. Dimineața m-am ridicat mai devreme, în 5 și am alergat să văd orașul. Și notre merită, merită să urcați această înălțime. Și este mai bine să faci asta exact la 5-6 dimineața, când nici în Biserică, nici pe observație aproape nimeni! Templul din interior este foarte frumos, pereți, fresce, bolți, tavane înalte. Unul dintre cele mai frumoase temple din Franța.

Pasajul din jurul orașului Leo - Lyon este cel mai bun oraș al terenurilor franceze! 32549_1

Pasajul din jurul orașului Leo - Lyon este cel mai bun oraș al terenurilor franceze! 32549_2

Puteți ajunge la notra pe funicular sau pe jos. Vor fi, de asemenea, opinii chic asupra întregului oraș. Dar nu aveam timp pentru asta. Apropo, nu departe de NOTRA, există și ruinele amfiteatului roman. De asemenea, un loc istoric semn. Dar nu am mers acolo, eram mai interesat de zona Belkur, vedere la Notre și statuia regelui Soare. În razele soarelui zori, zona arată foarte frumoasă. În plus, este situat în centrul istoric.

Pasajul din jurul orașului Leo - Lyon este cel mai bun oraș al terenurilor franceze! 32549_3

Și încă un loc pe care trebuie să-l vizitați toate gourmet-urile este piața de teren de piscină. Aici toate cele mai bune brânzeturi locale sunt colectate aici, aici pregătesc tocuri de mare, iar aici puteți bea întotdeauna o sticlă de vinuri franceze foarte vechi. Să nu mai vorbim de pateste proaspăt pregătite, salate, cele mai proaspete coacere. Miroasele sunt imposibile aici. În general, este imposibil să mergem pe stomacul gol) și din nou, iulie nu este cea mai ideală luna pentru vizitarea, cum ar fi august. Foarte cald.

Pasajul din jurul orașului Leo - Lyon este cel mai bun oraș al terenurilor franceze! 32549_4