Cum m-am îndrăgostit de Tunisia

Sincer, planificarea odihnei în Tunisia, nu am experimentat iluzii speciale și am fost sceptic. Dar, spre marea mea surpriză, Tunisia a fascinat și sa îndrăgostit necondiționat de el însuși.

Deci, să începem în ordine. Am zburat în Tunisia la stațiunea Sousse a unei companii mari cu copii și a ales un hotel de rețea de 4 * pentru vacanța lor, care a avut o plajă privată de nisip, o zonă verde uriașă, un parc acvatic și oferit oaspeților săi o mulțime de divertisment, precum și "toate incluse". Voi spune imediat că am plăcut cu adevărat hotelul. Da, mâncarea a fost ușor mai simplă decât, de exemplu, în hotelurile turcești din aceeași categorie, dar altfel totul a fost la cel mai înalt nivel.

La stațiune, am fost în primul rând a lovit sistemul de securitate. În toate hotelurile și în întreaga zonă turistică există posturi de poliție și cadre de detector metalic. Prin urmare, nu am fost îngrijorați și chiar târziu, seara s-au simțit confortabil în afara hotelului. Sousse însuși este un oraș stațiune în care există centre comerciale, cafenele, restaurante și baruri. În ciuda faptului că am trăit "all inclusive", de câteva ori am intrat într-o cafenea italiană de înghețată, unde am fost loviți plăcut de hrănirea de feluri de mâncare, prețuri și servicii. Am închiriat, de asemenea, un microbuz local și am mers la portul vecin El Cantau doar face o plimbare. Această stațiune este mai civică, dar este, de asemenea, mai ocupată și mai zgomotoasă. Există un Lunapark, un port, un pătrat central cu fântâni cântând. Și, bineînțeles, numărul mare de instituții în care puteți lua masa pentru bani adecvați într-o atmosferă plăcută.

Tunisia este renumită pentru produsele sale ieftine din piele. Și speram să cumpăr ceva de pe piele acolo. Dar, ocolind masa magazinelor, am ajuns la dezamăgire. Prețurile, într-adevăr, foarte scăzute, dar modelele și culorile lasă să caute cele mai bune. Ca rezultat, am cumpărat un singur portofel care mi-a plăcut. Cele mai multe modele și portofel și saci roșii de cărămidă, precum și imaginea palmierilor și cămilelor. De asemenea, am cumpărat acolo mirosuri, ulei de măsline și organe de calitate excelentă la prețuri scăzute.

În cea mai mare parte a acestei călătorii, familia noastră a rămas încântată de o excursie de două zile spre Sahara. A fost de neuitat! În aceste două zile, am văzut-o pe Colosseum în orașul gem, prânzul în peșteră cu Berbers (localnici) cu ouă cu un ou, se bucurau de apusul apusului în deșert pe cămile, au condus pe jeep-urile de pe velchanam de către decorațiuni Pentru filmul "Star Wars" și sa întâlnit în zori în Lacul Sărat. Costul excursiei a fost de 105 dolari pe adult și 85 de dolari pe copil. Acest preț a inclus totul, cu excepția băuturilor care nu au fost foarte scumpe în zahăr. Deci, de exemplu, o sticlă de apă ne-a costat 20 de ruble, iar o sticlă de bere sau sifon este de 30 de ruble.

În cele din urmă, vreau să adaug că localnicii noștri au fost plăcut surprinși. În stațiunile și în hotel, nu ne-am confruntat cu cineva pe care l-am fluierat, condus de mâini, mi-am oferit brazenul, etc. Aceasta este o națiune foarte civilă, al cărui legislație este complet copiată în Franța. În Tunisia, chiar și poligamia este interzisă, în ciuda faptului că este o țară musulmană.

Cum m-am îndrăgostit de Tunisia 31823_1

Cum m-am îndrăgostit de Tunisia 31823_2

Situat, voi spune că vă recomand pe toată lumea să se odihnească în Tunisia și o excursie la Sahara!