Amazing Taormina.

Buna din nou.

De data aceasta voi vorbi despre odihna la minunata statiune siciliana de Taormina.

De data aceasta inițial aveam de gând să luăm un tur în Costa Dorada, Spania. Dar prețurile de interes pentru noi muscatura stațiunilor, iar ofițerul agenției de turism a propus o opțiune de ardere cu Taormina. Am știut despre vacanța pe plajă în Italia numai că prețurile diferă semnificativ de alte stațiuni europene, dar au decis să riscă. Și nu au pierdut.

Pe insula SUA a livrat un zbor direct de la Minsk la Aeroportul Catania. Numele impus amintirilor comisarului nesolicitat, a luptat cu încăpățânare cu mafia Sicilian Mefia în seria de același nume și, pentru a fi cinstit, am fost pregătiți pentru anumite cârlige. Și nu le-au făcut să aștepte.

Am zburat în a zecea oră a serii. Chiar în sala de sosire privind controlul pașaportului, ofițerul a privit grupul de turiști abordați (om 180), și-a fluturat mâna spre ieșire, a deschis turnicul și, căscându-se, pensionar. Un pic epuizat de zbor, noi, obosit, fericit mutat cu toate Gurba la bandajul rezultat, și doar apoi sa gândit la cum fără o ștampilă în pașapoarte despre sosire, vom fi eliberați din țară. Din fericire, situația a fost distrusă de ghid, pentru care a fost mulțumită deosebită.

Deci, aici este, Sicilia! - Ne-am gândit, închiderea de la răcirea de seară (acolo era de +16 de grade pe stradă). Pe drumul spre Taormina, ghidul ne-a cerut să nu ne îngrijorăm și să ne asigurăm că mâine ziua de mâine ar fi mult mai cald. A rămas doar să creadă.

Trebuie spus că Taormina este situată la poalele vulcanului etna acționând, iar vremea este în mare parte determinată de starea de spirit a fumatului. Dar despre asta mai târziu.

În zona de 23:00 în întuneric, am părăsit autobuzul lângă hotel numit Bay Palace. Țăranul grosier al celor șaizeci și cinci de ani din cămașa hotelului a fost întâlnit politicos și a ajutat la aducerea bagajelor la recepție. După 20 de minute, când ne-am despachetat și coborât să mănânc, același unchi, deja copleșit în jacheta clubului, ne-a întâmpinat cu mândrie la intrarea în restaurantul eruptiv gol la parter. După cum sa dovedit, a fost proprietarul hotelului. Numele lui Giovanni Salange. Despre faptul că numele său de familie este consonant cu numele stațiunii baltice, Giovanni a fost cu siguranță conștient și a arătat cu mândrie degetul până la punctul atârnat în harta europeană .. Isya pentru o masă și urmărirea pe care am fost livrați Lamelele uscate (cina la hotel se termină la 22: 00), a părăsit hotelul, a tras casca Morgunovsky a epocii dulciului 60, turnată pe scuterul același timp de eliberare și, eliberat un flux solid de Dimensiunea fumului, a dispărut în noapte. Refuzând vinul propus, ne-am grăbit și m-am mutat în cameră.

Mergând la balcon pentru a fuma, am văzut o panoramă minunată și plăcută a ochiului golfului

Amazing Taormina. 31328_1

În anticiparea întâlnirii de dimineață cu mare, am mers la culcare

În dimineața următoare, micul dejun, am trecut recepționerul despre cum să ajung la plajă. În ciuda faptului că marea era la o sută de pași de la hotel (a fost situată pe prima linie, doamna Matsaro), drumul spre el sa dovedit a fi destul de lung. Cea mai scurtă cale între două puncte din Sicilia este o curbă. Faptul este că de-a lungul întregii coaste există o cale ferată și, având în vedere faptul că trenurile sunt cu o viteză decentă, este posibil să treceți prin tranzițiile subterane. Cea mai apropiată plajă a fost situată la o jumătate de kilometri de hotel, așa că înainte de a vă îmbăia a trebuit să mergem frumos. Și în cele din urmă, aici este, Marea Ionică!

Amazing Taormina. 31328_2

Plaja era nisipoasă, cu un amestec de pietricele. Intrarea în mare era mai degrabă Genth, care a fost oarecum tensionată datorită apei răcoroase (18 grade) de apă și încă aerul de dimineață. Plaja era goală - doar câteva familii locale sunt situate la marginea apei. Faptul este că în Sicilia, ca și în întreaga țară, plajele municipale. Dar, de regulă, să fie luate înapoi de către proprietarii de restaurante și cafenele de coastă, care sunt permise pe plajă numai clienții lor, iar de la restul sărbătorilor iau taxe pentru loc, o umbrelă și un pat de soare cu o saltea de 10 euro pe zi. Dar din orice reguli există retrageri: chiriașii nu pot lua o taxă dacă vacanții ocupă un loc la șapte metri de coasta. În speranța ignoranței, personalul restaurantului încearcă să vă spună la cinci euro de la toată lumea, dar asigurându-vă de conștiința voastră, crăpată, vă lasă în pace.

Trebuie spus că toate camerele de baie din Taormina Mare ar trebui să fie pregătite pentru cunoștințe neplăcute cu meduze. În Marea Ionică, ei nu sunt ca în negru. Această culoare purpurie este un farfurie de cafea mică la scară mică, urmată de o lovitură otrăvitoare subțire la un 40-50 centimetri. Am fost mai întâi amestecat sărind din apă cu un strigăt "Medusa !!!!" italieni, dar în a treia ședere a șederii mele sa întâlnit personal cu această problemă: creatura pe care nu m-am văzut la o adâncime a unuia și una O jumătate de metri, m-am cuplat cu coada și slujitorul tău umil, ca Isus, a alergat peste suprafață la intrarea în cel mai apropiat bar. Sentimentul a fost ca, ca și cum ar fi pe picior de la înălțimea contorului de o jumătate, un fier fierbinte a fost resetat.

Este necesar să plătească un omagiu personalului barului: au fost pregătiți pentru sosirea mea rapidă și au fost înfășurate în apă limpede complet, au fost tratați cu analgezic, bandajați și avertizați că noaptea următoare nu ar trebui să meargă la apă . Ca o recunoștință, am comandat un pahar de bere și am lăsat sfaturi generoase. Durerea acută a trecut, dar mâncărimea a durat încă două săptămâni, iar cicatricea de arsură a fost dizolvată numai de mijlocul toamnei. În viitor, am mers la plajă în stațiunea din apropiere Jardini Naxos - au fost la 20 de minute cu autobuzul, plaja a fost nisipoasă, iar meduzul nu a fost observat.

Acum despre Taormina însăși. Acesta este un oraș situat la înălțimea de 250 de metri de mare. Puteți intra în ea pe o mașină prin cablu, aterizarea pe care era aproape de hotel (300 de metri).

Amazing Taormina. 31328_3

Costul călătoriei pe acesta este de 3 euro. Ei spun că puteți obține cu autobuzul (este mai ieftin, dar mult mai mult timp) sau prin taxi.

Deci, scufundat în cabina de cabină, după 2-3 minute vă aflați în Taormine însuși. Acesta este un oraș mic, dar foarte frumos, cu arhitecto sicilian

Amazing Taormina. 31328_4

și străzile înguste

Amazing Taormina. 31328_5

Pe calea căreia există pătrate frumoase

Amazing Taormina. 31328_6

și vizionarea platformelor cu vederi frumoase ale mării

Amazing Taormina. 31328_7

Pe străzi - un număr mare de magazine. Ei pot cumpăra haine de marcă, tot felul de bunuri, precum și un număr mare de suveniruri. La fiecare pas puteți auzi celebrul melodie de la nașul, iar cele mai populare cu turiștii cu bunuri sunt tricouri și alte elemente ale dulapului cu imagini ale lui Donov Carleone efectuate de Al Pacino, de Niro și Brando, precum și Sicilia simbol - trisilion.

Perpendicular pe străzi în sus și în jos aleile de înfășurare, pe care puteți cumpăra obiecte de artă și fructe

Amazing Taormina. 31328_8

Și, de asemenea, să mănânce

Amazing Taormina. 31328_9

Înainte de mese, este foarte util să examinăm cu atenție meniul: Unele cafenele includ sfaturi (care pot fi de la 5 la 10 euro) în cont, iar ceașcă de cafea poate face în loc de 2,5 euro în top zece.

Taormina este considerată o stațiune de elită. Acesta găzduiește un cunoscut festival de film taormal, în ceea ce privește comparabil cu Berlinul și venețian. Am fost în oraș doar în zilele de închidere. Biletele (prețul lor a variat de la 50 la 500 de euro) au fost cumpărate. Trecerea aleatorie de-a lungul străzii, pe care a fost localizată sediul festivalului, am văzut sediul central al lui Gira lăsat de limuzină (era membru juriu). După ce a atins poporul cu mâna și trimiși la perechea de sărutări aeriene, el a dispărut în spatele ușilor foaierului, împrejmuit din încovoiere cu rotiri puternice de securitate.

Deasupra taorminei se află un mic oraș numit Castelmol. El este considerat orașul artiștilor. Pentru toate străzile de vânzare, creativii lor sunt expuse:

Amazing Taormina. 31328_10

Amazing Taormina. 31328_11

Există, de asemenea, o punte de observare chică cu vedere la golf

Amazing Taormina. 31328_12

O altă atracție a stațiunii este Isola Bell Isola. Înainte de a putea ajunge la VJD. El este o rezervație, dar are o plajă stâncoasă, care, de regulă, va fi reprezentanți ai minorităților sexuale.

Amazing Taormina. 31328_13

Din excursii propuse, am ales o excursie la Etna. În cursul mișcării, am rămas în două sau trei orașe mici, cu posibilitatea de a vizita site-uri și biserici de vizionare. Ultima este formată din trei etape: la început, autobuzul vă aduce la platforma de observare la o înălțime de aproximativ 2.000 de metri, unde sunt situate două crater proaspăt, care nu au fost încă prăbușite, dar deja acoperite cu un strat de gunoi de gunoi

Amazing Taormina. 31328_14

Există, de asemenea, magazine de suveniruri și restaurante în care puteți mânca înainte de ridicare.

Înainte de vârful dvs. într-un complot, telecabina va aduce în jos, iar restul căii veți continua pe autobuzele Jeep.

Datorită cunoștinței cu meduzei de la ridicarea ulterioară, am refuzat, limitând prânzul și contemplația Siciliei de la o înălțime de două kilometri, așa că nu postez o fotografie.

Ghidul a fost oferit, de asemenea, excursii cu autobuzul la Palermo și un turneu mic de mare al Adriaticii, dar le-am refuzat.

În general, odihna a rămas destul de mulțumită. Am pus un patru patru cu un plus.