Vacanță perfectă cu un copil în lateral

Soțul meu și îmi place să călătoresc decât cel mai complicat traseu și mai multe transplanturi - cu atât mai interesant. Dar schimbările de viață și își face propriile ajustări, am avut un copil născut și acum avem confort în prioritate, un zbor scurt și un hotel bun. Deci, alegerea a căzut în Turcia, vacanța a fost programată la începutul lunii iunie. Agentul de călătorie sfătuit, a spus că acesta a fost un loc minunat de relaxare cu copiii, la momentul călătoriei, fiul tocmai a împlinit 9 luni.

Road la aeroport, înregistrare, zbor, autobuz în partea - și aici suntem într-o stațiune turcă însorită. Partea a produs imediat o impresie plăcută - pură, frumos, palmieri, multe hoteluri și magazine colorate și ce altceva este necesar pentru o odihnă abruptă la mare? Nu ne-am așteptat foarte mult din Turcia, dar a fost plăcut surprins de noi, turcii adoră copii, am fost inferiori peste tot, personalul hotelului a strâns în mod constant copilul și vânzătorii în magazine tratate căpșuni și bomboane tratate.

Vacanță perfectă cu un copil în lateral 31183_1

Vacanță perfectă cu un copil în lateral 31183_2

Dar scopul principal al vacanței a fost plaja și se odihnește de la gospodărie, și ce pot să spun - o sărbătoare a fost un lucru destinat gloriei. Cu copilul, întreaga odihnă este ajustată pentru el, dar este mai bună decât să nu vă relaxați deloc și să stați acasă în patru pereți. Am mers la plajă de două ori pe zi - dimineața după micul dejun și seara după după-amiaza, căldura zilnică a fost deja supraviețuită în cameră sub aparat de aer condiționat. Plaja este nisip cu pietricele mici și cochilii, copilul împinse în nisip, a bătut pietrele și sa bucurat de noile descoperiri, iar soțul meu și cu mine ne-am scăldat și am urmărit vacanții. Principalul contingent în partea superioară este pensionarii din Germania și familia cu copii, în principal din Rusia. Da, nu există divertisment zgomotos și amețit în partea, dar fără acest lucru, vacanța noastră a fost foarte luminată și saturată. Odată ce a fost chiar posibil să vizitați partea antică a orașului - ruinele din partea antică, un loc foarte colorat. Am trecut repede prin ruine, Pofotkatsya și am plecat, am văzut multe grupuri cu ghiduri, sunt sigur că acest loc are o poveste interesantă. Dar îl învățăm mai târziu, când Fiul crește.

În general, am pus un hotel minunat în Turcia un plus mare și gras plus și sfătuiește să se relaxeze cu copiii. Raportul de calitate a prețului este doar perfect.