Agia Pelgia - un paradis pe insula Minotaur.

Agia Pelagia este un mic sat de statiune, situat la aproximativ 20 de kilometri la vest de Heraklion, capitala insulei Creta. Noi (am odihnit cele patru moduri - eu, soțul meu, doi copii) a fost un transfer de grup de la aeroportul Heraklion, drumul a durat aproximativ o oră. Serpentina începe mai aproape de Agia Pelagia, sincer, nu a fost obișnuită să meargă, deoarece drumul este îngust, de câteva ori sentimentul a apărut că autobuzul de pe următoarea întoarcere abruptă va cădea în pauză.

Satul însuși este un mic, orientat spre turisti, este în golf - pe de o parte a muntelui, cu o altă mare. Nu există magazine mari, dar există multe bănci de suveniruri, magazine de vizită, puncte de închiriere de mașini, transport de apă, există un club de scufundări. Pe timp de noapte, satul cade adormit, astfel încât iubitorii de viață activă nu l-aș sfătui să se odihnească. Dar pentru cei care caută liniște, confort, căldură și mare Serene, această stațiune Cretan va fi alegerea perfectă.

O conversație separată merită plaja agia pelagia. El este pietricele nisipoase și foarte îngust, atât de îngust, că în unele locuri trebuie să existe o singură serie de paturi de soare, chiar și de aproximativ o treime sunt spălate de mare. Dacă trecem prin dreapta, banda de plajă se extinde puțin, puteți vedea deja câteva rânduri de șezlonguri și găsiți cu ușurință locul pentru dvs. Paturi de soare și umbrele din Agia Pelagia (precum și în toate celelalte plaje grecești) plătite, nu-mi amintesc costul exact, dar pare să plătească pentru aproximativ 8 euro pe zi. Nu am luat paturi de soare, deoarece au petrecut aproape tot timpul în mare și când au vrut să facă plajă, confortabil și complet liber, pe saltelele lor gonflabile și pe prosoapele de plajă. Prima dată a fost luată cu o umbrelă de plajă (poate fi cumpărată în orice magazin de pe drumul spre plajă pentru 8-10 euro), dar apoi mi-am dat seama că nu este nevoie de ea, umbrele de plajă plătite sunt situate aproape de fiecare altele și pot fi întotdeauna stabilite în ele. umbra

Agia Pelgia - un paradis pe insula Minotaur. 31136_1

Marea a fost neliniștită pentru primele două zile, era posibil să sară pe valuri. Dar apoi a devenit afectuos, cu apă limpede cristalină și, cel mai important, a fost foarte cald. M-am obișnuit cu apa aproape instantaneu, deși se odihnesc de obicei pe Marea Mediterană, stau mult timp pe genunchiul meu în apă, încercând să mă fac complet scufundat de mare.

Agia Pelgia - un paradis pe insula Minotaur. 31136_2

Scăldat și plajă pe plajă, au observat că în partea stângă a plajei în zona hotelului destul de scump și faimos "Cape", care chiar a apărut o dată într-una din problemele programului "Eagle și Rusk" ca Hotel pentru proprietarul cărții de aur, în mod constant această mișcare, oamenii urcă pe stânci, coboară de la ei. Am decis să mergem acolo și noi, din fericire, fără copii. Oh, ce frumusețe am văzut acolo! Am avut un sentiment complet că nu am fost în Creta, ci în cel mai frumos golf al lui Mallorca sau undeva pe Bali. Abundența verdeață, roci pictate în culorile cele mai incredibile, curate, curată, curată, apa este atât de transparentă încât literalmente fiecare piatră de peble este vizibilă și acolo puteți vedea o plajă uimitoare izolată acolo, pentru a obține pe cine este posibilă numai din apă.

Agia Pelgia - un paradis pe insula Minotaur. 31136_3

În general, fanii frumuseții naturale și al tuturor care dorește să facă fotografii fantastic frumoase tuturor, privindu-se la care toate familiile se vor încălzi pur și simplu de la invidie, este necesar să mergem la acest loc. Este mai bine să nu luați copii, deoarece este necesar să mergeți pe roci, conform unei căi destul de înguste, pe de o parte, care este o pauză rece. Inima mea sa oprit în timpul acestei călătorii, nici măcar nu mi-am imaginat cum să mă întorc. Și totuși merită!

Rezumând, mi-a plăcut și restul din Agia Pelagia, sa dovedit a fi leneș și plajă, dar exact ceea ce am vrut. Nu exclud ce altceva se va întoarce la acest paradis.