Prima noastră călătorie la Peter

Povestea mea despre cum soțul meu și cu mine am mers mai întâi să vizitez Peter, care era visul nostru de lungă durată. A achiziționat multe lucruri pe Internet, au auzit sfatul prietenilor și rudelor și au condus. Trenul a fost noapte, așa că dimineața am ajuns la stația Moscova din St. Petersburg. La început, primul lucru a mers la Pushkin la prietena mea, pe care am acceptat să rămânem în câteva zile. A vorbit, a lăsat lucrurile și înapoi la Petru.

În primul rând, așa cum am planificat, am mers la schit. Lasă-mă să fiu iertat de cunoscătorii de artă europeană și să nu arunce papuci în mine, dar nu mi-a plăcut acolo. Prea mulți oameni, doar mulțimile întregi și nu au reușit în opinia mea, sistemul de navigație, deși, desigur, interioarele muzeului și exponatele sale sunt foarte impresionante!

Prima noastră călătorie la Peter 30745_1

În timpul vizitei noastre la schit, am văzut fereastra în fața palatului de parcare a meteorilor care au plecat la Peterhof. Și au decis - de ce ne-am îndrepta imediat acolo. Din fericire, a reușit doar ultima. Puțin pe drum a fost iubit de frumusețile lui Petru și Hurray! Am mers pe digul Peterhof! Acesta este cu siguranță cel mai real povestiri. Timpul pentru a dezactiva fântâni rămase foarte puțin, dar am avut timp să simțim magia frumoasa povestiri. Ei au decis imediat pentru ei înșiși ce altceva este într-o zi să se întoarcă. Revenit de transportul terestru - un microbuz la metrou, și acolo acasă prietenului său.

În dimineața următoare am avut primul punct pentru a vizita Muzeul Rusiei. În opinia mea personală, este mult mai interesant în conținutul său decât schitul. Acolo și cu navigația este mult mai bună și mai ușoară și erau mult mai puțini oameni. Am văzut în sfârșit "ultima zi Pompeii" din Karl Bryullov și preferatul meu "al nouălea copac" Aivazovsky. Apropo, ei atârnă în aproape un prieten opus celuilalt, astfel încât să nu mă pot desprinde de această cameră pentru o lungă perioadă de timp. Apoi am ajuns la Malevich - Square, Cerc, Cross. Nu este impresionat deloc.

Prima noastră călătorie la Peter 30745_2

Când am ieșit în sfârșit din muzeul rus câteva ore mai târziu, am început să plouă pe stradă. Bineînțeles, este dificil pentru ei să-i sperie, așa că a continuat planul mai departe și noi prin perspectiva Nevsky a mers la Catedrala Sf. Isaac. Cele mai multe dintre toate am fost impresionați nici măcar catedrala și acoperișul când am urcat pe scări. Din punctul de vedere la care se deschide, precum și spiritul interceptează.

Doar coborâți și am plecat spre digitală, deoarece am fost imediat invitați să mergem prin canale. Impresia după ce a rămas contradictorie - pe de o parte, desigur, este impresionantă, frumoasă și impresionantă. Și pe de altă parte, cumva totul a trecut și îmi amintesc doar Chizhik-Fawn, profituri la domiciliu și New Holland.

Desigur, după o plimbare prin canale, a fost grozav și a mers la Nevsky în "Tabelul nr. 1" să mănânce. Apoi am mers la casa cărții. Este o structură atât de impresionantă pe care am dorit mult timp să o privim nu numai în afara exteriorului, ci și să vizităm. Chiar mi-a plăcut totul acolo.

Ei bine, în cele din urmă, a mers să meargă pe dig. Ne-am uitat la admiralitate, pe călărețul de cupru, am mers la Insula Vasilyevsky și am vrut să ajung la fortăreața Petropavlovsk, dar era prea târziu. Prin urmare, au mers și au așteptat ca podurile să se reproducă. A fost mult timp visat să se bucure de acest spectacol.

Prima noastră călătorie la Peter 30745_3

În dimineața zilei de a treia zi, am fost din nou în Nevsky. Acum am avut catedrala Kazan conform planului, apoi am mers, au venit la podul bancar. Acolo au găsit o cafenea confortabilă pe scârțâitul Fontanka și se așeză în ea. Ei shop și au intrat în templul Mântuitorului pe sânge. Sunt doar frumoase în interior! Și ce mozaic este minunat!

Apoi, traseul a fost Alexander Nevsky Lavra. Frumos există cu siguranță neobișnuit. A mers în jurul teritoriului, au mers la necropolis - în cazul în care artiștii, scriitori, compozitori, poeți și orice lideri de artă sunt îngropați acolo. A văzut mormintele lui Dostoevski, Shalyapin și Natalia Goncharova-Lanskaya. Acolo și liniștit și calm, acesta găsește doar un fel de pace.

Lavra a ieșit din teritoriu și prin zona de revoltă a mers la metrou, o curte de scaune. Pe drum a fost statous și a examinat podul Anichkov și apoi un monument la Catherine II. După aceea, am mers la satul regal. Desigur, dacă vremea ar fi fost de cel puțin mai bună, ar fi într-un fel mai distractiv. Dar chiar și într-o astfel de vreme nesoluționată, senzațiile au rămas încântătoare și de la palat și din parc. Apoi o altă clasă, în care Pushkin a studiat și a privit liceul. Este dragut!

Prima noastră călătorie la Peter 30745_4

În general, consider că prima noastră în viața mea o excursie de trei zile la St. Petersburg sa dovedit a fi foarte bogată și, deloc, nu este mai rău în conținutul acestor agenții. Am mers la cele mai importante muzee și temple din oraș și multe lucruri au reușit să vadă. Dar, desigur, nu toate, așa că vom merge la St. Petersburg încă!