Călătorie prin Crimeea cu mașina

Pentru toți călătorii Avid recomandă cu tărie să se desfășoare o călătorie fascinantă la Crimeea, pe propria mașină, deoarece am făcut familia noastră în acest an. Spune că avem o mulțime de plăcere - nu spune nimic. Ei bine, înlăturnești - acolo mare și există frumusețe acolo, iar pentru că rușii nu au nevoie de vize, pașapoarte, permisiuni suplimentare și toate celelalte lucruri. Ei bine, din moment ce Podul Kerch sa deschis deja pentru exploatare, atunci nu stați într-o coadă lungă pe feribot. Asta este, dacă te uiți la unele facilități solide.

În călătoria, desigur, este necesar să se pregătească mai întâi foarte atent. În primul rând, gândiți-vă în ce locuri și așezări vă interesează mai presus de toate, cât timp aveți timp pentru călătoria ca un întreg și câte zile vă puteți opri în fiecare loc.

Aveți grijă de închirierea de apartamente sau locuri în campinguri, în hoteluri, ca în sezonul de vară este o direcție foarte populară. Aceste condiții vor depinde de costul total al călătoriei dvs. Și asigurați-vă că descărcați carduri electronice către navigator, astfel încât să nu coborâți în calea de la calea.

Călătorie prin Crimeea cu mașina 30497_1

Am început călătoria mea să vină de la Podul Kerch. Puteți trece complet liber, dar este imposibil să faceți oprirea pe ea. Mișcarea pe pod este foarte bună, iar distanța de 19 kilometri este depășită foarte repede. Dar nu uitați că există o limită de viteză - 90 km / h și camerele video sunt instalate. Și în general, există o mulțime de camere video în Crimeea pe drumuri, chiar și în locuri foarte îndepărtate din așezări. Deci, nu uitați să observați semnele și regulile drumului, apoi la sfârșitul sărbătorilor, am avut și amenzi pentru a plăti.

Primul oraș din Crimeea, pe care l-am vizitat a fost Kerch. Orașul foarte frumos, străzile bine îngrijite și digurile curate. Aici este necesar să vizitați Mithristul Munte - acolo la vârful său există o punte de observare care oferă vederi încântătoare. De asemenea, puteți vizita catacombele Agimushkaya și alte atracții. De exemplu, am mers peste tot cu un ghid.

Din Kerch, am ajuns la Feodosia timp de o oră și jumătate. Distanța este la aproximativ o sută de kilometri, iar drumul trece printr-o stepă de hilly. Dar nu există altceva aici, este singurul. Puteți înota de-a lungul drumului, de exemplu, în coastă sau în Primorsky. În Feodosia, am mers să vizităm Muzeul Aivazovsky House și să vizitez Muzeul Alexander Green. Străzile de aici sunt foarte liniștite și există peisaje excelente de la pretutindeni, care în viață au inspirat în mod constant marele marinist.

Călătorie prin Crimeea cu mașina 30497_2

Din Feodosia, am decis să ne întoarcem la Koktebel, există o distanță de doar douăzeci de kilometri și nu am putut rezista să nu încercăm faimosul vin local. Acolo puteți rămâne în siguranță într-un hotel accesibil sau în autocamping, care va fi mult mai ieftin. Mai mult, calea noastră se afla în capitala Crimeei Simferopol, dar pe modul în care am decis să privim într-un oraș foarte interesant din Sudak.

Această parte a drumului a fost destul de complicată, deoarece există o serpentină muntească vicleană. Și trebuie să fim extrem de atenți. Principala atracție a acestui oraș este cu siguranță considerată vechea fortăreață geneză. Aici puteți rămâne câteva zile, pentru că aveți cu adevărat ceva de văzut. Aici sunt hoteluri foarte bune cu un serviciu foarte bun, restaurante normale, atracții și tot felul de divertisment.

Mai jos am mers direct pe Simferopol, drumul din principiu durează o oră și jumătate, dar am condus pe drumul spre personalul de top pentru a vizita mănăstirea femeilor și muntele cu sfinți și chiar scăldată acolo. Apoi, pe drum, puteți vizita și Zoo Tagag din Belogorsk - un loc foarte interesant. Ei bine, în Simferopol însuși, străzi foarte bine îngrijite, multe atracții, deci este mai bine să o inspectați cu ghidul.

Apoi ne îndreptăm spre Sevastopol conform planului, dar am decis să lăsăm vechiul Bakhchisarai la suspensia lui Pușkin. În trecut, a fost cel mai real oraș estic cu moschei antice și piețe zgomotoase. Acum, toți turiștii vin aici sunt vizitați în principal de Palatul Khan aici. Este cu siguranță foarte interesant acolo, dar ne-am uitat în continuare la mănăstirea Sfântă Adunătoare din apropiere de peșteri.

Călătorie prin Crimeea cu mașina 30497_3

Ei bine, aici suntem în cele din urmă în Sevastopol. Orașul este cu siguranță foarte mare și nu este destul de dificil. Deci aveți nevoie de carduri și navigatori. Ei bine, este mai bine să închiriați din nou un ghid, pentru a nu pierde nimic. Dacă nu doriți un ghid, cel puțin să vizitați propriul Piață Schimov, uitați-vă acolo un monument la navele moarte, du-te la catedrala Sf. Vladimir și inspectați locul unde a fost localizată anterior baza flotei Mării Negre.

Apoi am mers la Foros - cel mai frumos oraș din Crimeea. Distanța dintre el și Sevastopol este de 48 de kilometri, așa că am depășit-o într-o oră. Aici am decis să rămânem într-o relaxare liniștită pe plajă. Sunt aici și nisip, și pebble - puteți alege să gustați. Și aici trebuie să vizitați cu siguranță parcul cu cele mai rare plante care au fost colectate din multe colțuri ale Pământului.

Călătorie prin Crimeea cu mașina 30497_4

Apoi, pe calea următoarei căi a fost o alupa, unde am ridicat un Ahi-Petri. Și apoi am mers la Yalta, pentru că este pur și simplu imposibil să o conduceți. Acolo am rămas pentru câteva zile pentru a inspecta toate atracțiile, care sunt multe acolo. Bineînțeles, a privit în Massandra pentru a încerca vinul faimos.

Apoi, traseul a fost Alushta, în care există și ceva de admirat. Există plaje frumoase și este posibil să rămâneți pentru câteva zile pentru a vă relaxa în fața casei scumpe. Ei bine, ultimul loc pe care l-am vizitat a fost satul de lumină nouă. Această parte a căii a fost destul de complicată, așa că am fost suprasolicitați în aproximativ două ore. Din nou, serpentina muntească vicleană. Noua lumină nu este pentru nimic numit locul paradisului - există o mare albastră cu nisip alb de zăpadă, munți foarte frumos și, în general, vederi pitorești. Ei bine, atunci totul este foarte simplu - ne-am mutat prin Podul Kerch și am început o cale lungă de origine.