Într-o zi în Kostroma

Excursia mea de o zi în Kostroma a avut loc numai pentru că prietena mea a mers acolo și mi-a fost foarte emoțional mi-a spus despre asta. Ea a plăcut cu adevărat orașul și într-o încântare specială, ea a fost de la mănăstirea iPatievului. Ma descris ca pe un tribunal teribil în el, că tocmai m-am dus să mă duc la piele.

Prin urmare, Kostroma era încă stabilită în capul meu în lista de locuri pe care aș dori să o vizitez. Am decis să compriet această călătorie odată cu o vizită la Yaroslavl, acolo să rămânem pentru noapte și să fac o plimbare și să merg la Kostroma pentru o zi. Am mers acolo împreună cu tânărul meu. Așa cum am ajuns, am decis să încep o cunoștință cu orașul din piața sa centrală Ivan Susanin. Numai localul din anumite motive, din anumite motive "Fryingkin" se numește.

Într-o zi în Kostroma 30327_1

Zona este cu siguranță foarte frumoasă, foarte verde și de flori foarte diferite. Primul lucru pentru noi, desigur, vechea foc din Calanul sa grăbit în ochi, care este încă din secolul al XIX-lea, bine și există un număr mare de porumbei, dar este ca și în Veneția.

În mod literal, lângă această zonă există și rânduri de tranzacționare de vintage. Apropo, ele pot fi văzute în multe orașe rusești, am văzut astfel în Kaluga. Piața orașului este cazată confortabil, apoi tot felul de magazine mici și un traseu cu diferite suveniruri de producție locală. Practic, produsele de lenjerie sunt vândute - tot felul de prosoape, fețe de masă, cămăși brodate, servetele și așa mai departe.

Apoi am mers direct la biserica învierii pe Debra. Ea este doar frumoasă frumoasă! Și se pare că din vechea poveste din Rusia. Dar scopul principal al traseului nostru a fost, desigur, mănăstirea iPatievului. De dragul lui, am ajuns de fapt în acest oraș. Desigur, arată foarte frumos și impresionant direct de pe coasta opusă a râului Kostroma.

Ei bine, la intrarea în mănăstire ca de obicei - ragele cu toate produsele de suveniruri și aici și mai ales produse din in. La intrare, mă îmbrac așa cum ar trebui să fie fusta lungă eliberată pentru mine și mergem în inima kostromului - într-o locuință albită, cu o istorie cea mai bogată. Mănăstirea a fost construită chiar chiar în locul în care râul Kostroma curge în Volga. Din vremurile străvechi, Kostromhy este numit acest loc "săgeată", bine, după ce mănăstirea a fost construită aici, apoi avea un alt nume - Ipack Cape.

Într-o zi în Kostroma 30327_2

Templul principal al mănăstirii iPatievului este Catedrala Trinității cu o clopotniță. În scris frescele din această catedrală, cele mai renumite din Volga Iconporates a fost implicată - Guri Nikitin. Dacă faceți o rută pentru "inelul de aur" fascinant, atunci lucrarea lui poate fi văzută în multe temple vechi și biserici.

Kostromychi, desigur, sunt mândri de acel țară de familie, care a scris personal icoane pentru regele Milestone Alexei Mikhailovici, cu regina, iar lucrarea lui la trimis ca daruri valoroase în străinătate. Dar pictura zidurilor catedralei Trinității din Kostroma a fost, din păcate, una dintre ultimele lucrări ale maestrului.

Înainte de catedrală, suntem simpli la tragerile regale sau la camerele Boyar Romanov. În interiorul muzeului dinastiei romanovului. Există o mulțime de lucruri și articole prezentate de mănăstire cu reprezentanții acestei vechi dinastia și genul Godunov.

Într-o zi în Kostroma 30327_3

Apoi, am mers la corpul de lumânare al mănăstirii. Există acele expoziții care mă interesează cel mai mult - "comorile artei aplicate rusești din secolele șaisprezece-al XIX-lea" și "biserica antică a țării Kostroma". Și aici este situată icoana sculptată a "Turchy Curte", despre care prietena mea a spus foarte mult. Poți să te uiți la ea de foarte mult timp, este impresionant - nu cuvântul!

Într-o altă aripă din același caz, sunt expuse icoanele lucrării de maeștri din Kostroma, inclusiv cea mai mare mândrie a Kostromich, Guri Nikitina.

Ei bine, atunci am mers încă de-a lungul digului, am uitat la arborele lui Ostrovski (o copie exactă a celui din Yaroslavl) și pe marina, care a fost filmată în filmul "Romance crud". Plimbările în centru, se uită la clădirile vechi și au mers la Yaroslavl, pentru că mâine am avut aceeași zi interesantă și bogată.