Călătorește spre Rostov Mare. Rostov Kremlin.

Rostov Cel Mare este necondiționat un oraș foarte interesant, cu tradiții istorice de lungă durată, potrivit datelor oficiale, a fost înființată în 862. Trebuie remarcat faptul că acele monumente frumoase ale arhitecturii rusești care au fost capabile să păstreze în acest oraș, cu siguranță uimitoare multiplicarea lor. Ei bine, arta maeștrilor din Rostov este cunoscută nu numai în Rusia, ci și mult mai departe. Dar nu uitați și despre numeroasele muzee și expoziții ale acestui oraș, în general, există ceva de văzut.

În general, soțul meu și cu mine am decis să continuăm tradiția noastră îndelungată de a vizita orașele antice ruse în weekend din mai și de data aceasta au mers la Marele Rostov, care se află în regiunea Yaroslavl. În principiu, nu atât de departe de centrul regional. Am fost acolo să trecem acum cinci ani, orașul a fost impresionat de noi și am decis să ne întoarcem aici cât mai curând posibil.

Călătorește spre Rostov Mare. Rostov Kremlin. 30218_1

Marele Rostov se află într-un centru comun, confortabil, situat pe țărmurile lacului pitoresc Nero. De când ne-am dus la oraș cu mașina de la Moscova, apoi de departe la intrarea au văzut domne elegante aparținând mănăstirii Mântuitor Yakovlevsky Dmitry. Hotel Am ales special cu parcare lângă autostrada Yaroslavl.

La început am mers pe lângă centrul istoric al orașului, care este, în esență, concentrat în jurul vechiului Kremlin. El a fost cel care a fost în general sensul călătoriei noastre. În cercul principal al caselor de lemn de epocă, rămânând din fostele clădiri de lux de comerciant. Unele arata foarte decent, iar unele nu sunt foarte bune.

Ei bine, am ajuns la Piața Catedralei, unde se află intrarea în Rostov Kremlin. Apoi, trecem în mod regulat pe piață în fața catedralei minunate de asumare și înainte de Belf. Ambele sunt inextricabil în ansamblul arhitectural al Kremlinului.

Am avut primul sens că eram ca un mic cereale, și a fost un astfel de comandant, puterea și, în același timp, frumusețea înghețată în piatră de un secol. Apropo, puteți merge și la catedrala de asumare. Este necesar numai dacă doriți la intrare să plătiți fotografii și fotografii video, dacă doriți să capturați ceva. Trebuie să plătiți pentru a urca pe clopotniță și să intrați în curtea Domnului (centrală) a Kremlinului. Carcasa sunt situate în apropiere de intrarea în curte.

Călătorește spre Rostov Mare. Rostov Kremlin. 30218_2

Atracția generală a Kremlinului Rostov este cu siguranță Catedrala de asumare. Arată ca o structură numită alb, cu o înălțime de aproximativ șaizeci de metri, pentru a fi cinstit, doar uimitor. El este cu siguranță cel mai vechi templu din Rostov, pentru că a fost fondat în 991. Din păcate, foarte multe comori ale catedralei au fost scoase, jefuite și furate în anii treizeci din secolul trecut, când a servit ca un depozit cu o fabrică.

Apoi suntem desigur că am vrut să urcăm pe clopotniță. Intrarea la ea este destul de ieftină - cincizeci de ruble pe persoană. Ei au urcat de-a lungul unei scări foarte înguste, pe care nu puteți obține împreună în viață. Prin urmare, pentru confortul de acolo în partea de jos și în partea de sus a spanilor sunt luminile de semnal - dacă lumina verde este aprinsă, atunci puteți coborî sau urca. Recompensa de la vârf servește o punte deschisă de observare, cu care am făcut iubiți de opinii minunate asupra Kremlinului și Marelui Rostov în sine.

Pe clopotniță este un total de treisprezece clopote. Și fiecare dintre ei are propriul sunet unic de argint. Cele mai uriașe dintre ele sunt așezate, care cântăresc 32 de tone și cu o greutate de udare de 16 tone. A fost frumos să aud sincer că în secolul al XIX-lea, donații solide de numerar ale comercianților locali au fost făcute de restaurarea lor completă. Și este trist să se compare cu ceea ce sa întâmplat în anii treizeci din secolul al XX-lea.

Călătorește spre Rostov Mare. Rostov Kremlin. 30218_3

Dacă nu știți, atunci vă spun că Marele Rostov din țara noastră are statutul unui oraș muzeu, iar toate expozițiile principale sunt situate pe teritoriul Kremlinului. Locul este foarte recunoscut, pentru că aici, Leonid Gaidai și-a îndepărtat cea mai mare comedie "Ivan Vasilyevich schimbă profesia".

Întregul ansamblu arhitectural al Kremlinului este împărțit în trei părți - Piața Catedrala, Grădina Mitropolitană și Domnul. Am urcat mai întâi la platforma de observare, care se află pe turnul de apă al curții episcopului. Pentru intrare, a fost, de asemenea, necesar să plătim cincizeci de ruble, dar nu am regretat deoarece speciile sunt uimitoare acolo. Ei bine, am condus de-a lungul zidurilor Kremlinului, care, de asemenea, a fost parțial prezentat în film. Apropo, cu o vizită la biletul de la temple costă două sute de ruble.

Bineînțeles, s-au uitat la Muzeul lui Rostov Finifis - Aceasta este o tehnică antică pentru prelucrarea și pictarea pietrei. În general, aceasta este o pescuit foarte bine cunoscută și populară din Rostov, care provine din mijlocul secolului al XVIII-lea. De la o astfel de frumusețe pur și simplu dezasamblați ochii! Nu am fost păstrat și mi-am cumpărat un inel pentru memoria mea.

Ei bine, am rătăcit mai târziu în jurul grădinii și pe temple - impresii, desigur, o masă întreagă. Pe inspecția aceluiași Kremlin, doar lasă aproape o zi întreagă, deci dacă vrei altceva în oraș pentru a vedea, atunci trebuie să ajungi la cel puțin câteva zile.