Ah, Odesa!

Într-o zi, toamnă, zi sumbră, ședința în birou, a primit o invitație la o conferință din Odessa. Bucuria nu a venit, și am început imediat să studiez ghiduri la siturile istorice ale orașului vechi.

Trenul a sosit la stație aproape la ora 5 dimineața, și am fost încă aproape o oră înainte de prima tramvai. Îmi place să vin în locuri noi în Dawn, nu există nici o agitație, orașul dormește.

Ah, Odesa! 3007_1

Mai întâi de toate, m-am dus la McDonalds, am înveselit cu o cafea puternică, ziua promite să fie bogată și interesantă! În astfel de momente, când există un timp liber să se gândească, să vă gândiți, să urmăriți oamenii, care la ora 5 dimineața, se grăbește undeva, știi cât de interesant de a descoperi noi orașe pentru tine.

Ah, Odesa! 3007_2

Cu prima tramvai, m-am dus la Arkady. Aceasta este Mecca din stațiunea de vară Odessa, aici sunt concentrate, cluburi de noapte, baruri, restaurante, divertisment diverse, cele mai frumoase și mai curate plaje. Acum, în dimineața devreme, am întâlnit oameni care conduc un stil de viață sănătos, pentru că poate fi mai bine decât dimineața de-a lungul mării. Așa că am întâlnit zorii pe dig, printre pescări și o mare calmă curată.

Ah, Odesa! 3007_3

Ah, Odesa! 3007_4

Ah, Odesa! 3007_5

Înainte de prânz, a existat un timp pentru a obține suficient timp și am folosit cu succes acest moment. Acest lucru nu este transmis să înoate în ultimele numere din septembrie, deși în Crimeea este o altă practică comună.

Ah, Odesa! 3007_6

Seara, m-am dus pe ghidul biletului tipărit de pe Internet, trecem prin cartierele Odesa. Clădirile arhitecturale ale caselor vechi fascinează și vechile avioane de-a lungul drumurilor le dau un farmec special. Mai mult de la începutul modului în care am fost lovit de un centru cultural arab, realizat în stilul unei moschei. El, desigur, se remarcă direct pe fundalul altor clădiri, dar a fost doar începutul surprizei și admirațiilor mele.

Ah, Odesa! 3007_7

Ah, Odesa! 3007_8

Ah, Odesa! 3007_9

Ah, Odesa! 3007_10

Ah, Odesa! 3007_11

Toți restul timpului mergeam și mi-a fost frică să renunț la ceva, la fiecare pas, cu fiecare trimestru nou, au fost toate atracțiile noi și noi. Și aici sunt pe faimosul deribasovskaya - în inima orașului Odessa. Această stradă este pietonală, cu o mulțime de restaurante și cafenele de stradă, aici este ținută propulsorul Yumorina, în care participă diverse echipe și comediți celebri.

Ah, Odesa! 3007_12

Ah, Odesa! 3007_13

Ah, Odesa! 3007_14

Ah, Odesa! 3007_15

Dacă sunteți la Deribasovskaya, asigurați-vă că vizitați pasajul, apoi mergeți la Teatrul de Opera, mergeți prin Primorky Park și găsiți-vă la scara Potemkin și monumentul lui Duke de Richelieu. A fost încă necesar să fugi la stația de mare și să aruncăm o privire la scara Potemkin de jos în sus. Clădirea este impresionantă cu clădirile arhitecturale de mărime și subtilitate.

Ah, Odesa! 3007_16

Ah, Odesa! 3007_17

Ah, Odesa! 3007_18

Ah, Odesa! 3007_19

Am petrecut seara următoare pe turneul de autobuz a atracțiilor istorice, a mers din nou în jurul operei, acesta este unul dintre cele mai frumoase teatre din Europa. A trecut prin bulevardul Primorsky, acordați atenție la ceea ce o clădire frumoasă și bine întreținută a primăriei!

Ah, Odesa! 3007_20

Ah, Odesa! 3007_21

Ah, Odesa! 3007_22

Ah, Odesa! 3007_23

Ah, Odesa! 3007_24

Ah, Odesa! 3007_25

Ah, Odesa! 3007_26

În dimineața zilei a treia am dedicat mării. De când am trăit într-un hotel pe Arkady, nu era mai mult de 5 minute până la mare. Este foarte frumos să umbli în jurul ganglionului inadecvat cu mobilier de răchită frumos, bea o cazane de vin și se dizolvă în Marea Bessentei.

Ah, Odesa! 3007_27

Ah, Odesa! 3007_28

Trenul a servit seara și am avut încă planuri de a vizita pe toată lumea o piață preferată Privoz (situat lângă gară). Dar ajustările sale au început brusc dușul, au fost 3 ore să stea la stație și doar la cinci seara am ajuns la Bazar. Ei bine, nu am văzut o culoare specială, toată lumea mergea, tăvi închise, în unele două tranzacționate. Gătiți fructe ieftine, m-am dus acasă.

Ah, Odesa! 3007_29

Și acum aș vrea să deranjez rezultatul. Categoric Odessa nu este suficientă timp de 3 zile! Unele excursii care au fost oferite, aș avea doar suficient timp o săptămână. De asemenea, regret că nu a existat timp pentru teatru. Mi-a plăcut că a fost toamna, mersul pe străzile Odesa este foarte plăcut și nu fierbinte, în timp ce marea era destul de caldă, curată, iar plajele sunt absolut goale. Adică, este o opțiune ideală pentru vacanțe pentru weekend și înotați în mare și familiarizați-vă cu obiective istorice. Un lucru lăsat nu este clar, toate locuințele sunt oferite, este foarte departe de mare, uneori este necesar să mergeți pe un microbuz. Și hotelurile din sezonul de vară sunt foarte scumpe, poate că acesta este singurul minus. În general, Odessa este foarte interesantă și colorată, trebuie să fie experimentată.