Treceți prin Ierusalim.

În Ierusalim, am fost în luna aprilie, mi-a plăcut plimbarea în acel moment. Nu a fost prea fierbinte în afara, dar nu rece, așa că mergeți mult timp în oraș, pentru a intra în parcuri, iar cafeneaua a fost foarte convenabilă.

În Ierusalim, am venit în autobuz în pariul Shemesh. Drumul a durat exact 30 de minute, prețul pe bilet este de 11 shekeli. Practic, șoferii din Israel vorbesc doar ebraică, așa că ne-am concentrat pe Google hartă și am amintit locul unde trecem pentru a ieși din oprirea dorită. Și, desigur, a ascultat discursul rusesc în autobuz, astfel încât să puteți cere pe cineva să ceară indiciu.

Treceți prin Ierusalim. 29411_1

Din stația de autobuz am mers în orașul vechi. Acolo am vizitat zidul plânsului, templul sicriului mercalului, a mers pe străzile vechi. Apoi a băut cafea într-o cafenea și a mers la buticurile de stradă. Au fost magazine de branduri celebre, cum ar fi Zara, Adidas, Timberland, Diesel, etc. Am cumpărat un tricou cu discount în zorii pentru 59 de shekels. Strada cu buticuri este foarte interesantă, în primul rând, este indoor, soarele nu este un coace și, în al doilea rând, există o cifră deosebită diferită de bronz sub forma unui vultur, pisici, rodie, muzicieni etc. Cu asta, prietenul nostru a spus că se schimbă în mod constant și au pus ceva nou.

Treceți prin Ierusalim. 29411_2

Apoi am mers să mergem doar în oraș. Au mers în piața centrală din Israel, se uită la Kneset, există un pian, în spatele căruia puteți juca. Zona este mare și foarte frumoasă.

Treceți prin Ierusalim. 29411_3

Alături de pătrat există un loc în care toți turiștii sunt fotografiați. Există o imagine de ansamblu cu o imagine a faptului că Ierusalimul este centrul lumii, iar restul planetei este împărțit în trei părți cum ar fi petalele de flori. Ei bine, din moment ce ne-am mers pe noi înșine, fără ghid, nu am înțeles pe deplin că această imagine indică.

Treceți prin Ierusalim. 29411_4

După o plimbare prin parc cu perne, am mers să avem o gustare. M-am dus la cafeneaua de pe una dintre străzile orașului, Shashkuchuk a intrat în arc și a băut cafea. Nu mi-a plăcut ca cafeneaua de curățenie, totul era foarte murdar. Proprietarul, desigur, un vechi Dobryak evreu evrei, dar cu toate acestea pur și simplu pe mesele din spatele căruia am mâncat.

Treceți prin Ierusalim. 29411_5

După ce am călătorit în oraș, m-am uitat la magazinele care vinde. M-am dus la diferite capcane, cafenele, parcuri și m-am întors la stația de autobuz din tren. Electrics, apropo, în Ierusalim nou și frumos, biletul 5 Shekels, trebuie să cumperi un bilet în sediul automat la oprire și să rupeți biletul în trenul electric în sine.

Treceți prin Ierusalim. 29411_6

Mi-a plăcut foarte mult o astfel de plimbare. Am văzut o mulțime de noi și interesante, deoarece în cea mai mare parte turiștii vor fi aduși în vechea parte a Ierusalimului, și noi înșine am putut vedea noul și modernul Ierusalimul.