Deschiderea Nha Trangov.

Nyahng a fost mult timp rusă. Cele mai multe magazine și cafenele cu restaurante au vorbitori de limbă rusă, chelneri și vânzători. Hoteluri elegante, noi centre comerciale în construcție. Poate cineva să surprindă această stațiune?

Planificarea încă o dată pentru a vizita Nha Trang, am stabilit un obiectiv important - pentru a face călătoria unică și încercăm să înțelegeți sufletul acestui oraș.

În primul rând, pe site-ul am rezervat un hotel, ci o pensiune într-o familie drăguță binevoitoare. Situat aproape pe prima linie, dar pe o stradă îngustă, această casă a permis să fie în tăcere și departe de agitația orașului.

Nha Trang și-a atras întotdeauna plajele spațioase. De data aceasta am decis să luăm micul dejun pe plajă. Trezirea foarte devreme, am mers la mare, am cumpărat un sandwich și o cafenea pe stradă, sa așezat pe nisip și am întâlnit raze calde însorite.

Deschiderea Nha Trangov. 29199_1

Și când valurile s-au ridicat la mare, s-au dus la plajă în nordul orașului. Acolo, valurile sunt mult mai mici decât în ​​partea centrală.

În această călătorie, am decis să vedem asistenta colonială, mergând pe străzi, să căutăm clădirile construite de franceză. Am vizitat Muzeul Jersene, micul muzeu al provinciei Khanhukho, a intrat în jurul catedralei, a inspectat pereții galbeni și stația de stație albastră și a vizitat, de asemenea, Institutul de Oceanografie. Când umbli de-a lungul străzii mergând de-a lungul mării, vedeți, atunci există case mici construite în stil francez. Ei au pierdut aproape printre zgârie-nori și trebuie să se uite.

Am înțeles inima Nlyaangului francez încă bate, se poate auzi.

Următorul pas este să înțelegeți această stațiune - aceasta este o scufundare în sufletul său, în mare. Vă recomandăm această atracție tuturor. Diving vă va permite să vedeți tot ceea ce este ascuns de majoritatea oamenilor. Acest lucru vă va permite să vă bucurați de tăcere și de culori strălucitoare. Am coborât în ​​valuri calde, bule verzi, urcând în jurul nostru, au creat un sentiment de nerealitate a ceea ce se întâmplă. Ne-am bucurat de un sentiment de zbor și fără greutate.

Deschiderea Nha Trangov. 29199_2

Este în această călătorie că am văzut ce asistentă medicală într-adevăr. Este o culoare galbenă strălucitoare, acoperită cu fisuri și umbre albastre închise. El este înaripat, ca vântul și strălucitor ca o floare de corali. Se află zbura ușoară a Franței, dar deja dispare și aproape nu văd. Dar numai prin faptul că acest oraș vrea să-i placă pe toți. El încearcă să devină zgomotos, confortabil, oferind fiecărui turist exact ceea ce are nevoie. Și, din păcate, își pierde unicitatea.