Orașul Yalta de fericire și dragoste

Familia noastră este îndrăgostită de Yalta și lăsați-i să nu o certe pentru un lux, plajele marcate în vară, o bucată din inima mea este întotdeauna în Crimeea, și anume în Yalta. Timp de 8 ani, vom vizita cu siguranță acest oraș dacă ne vom odihni în Crimeea.

Orașul Yalta de fericire și dragoste 2809_1

În același timp, am mers la Yalta în luna mai, această odihnă are o mulțime de beneficii, cazare ieftină, aer curat de primăvară de primăvară, în munți există încă un fel de zăpadă, și pe margini, primrozele și edelweess sunt în marginile. În ceea ce mă privește, acesta este un moment ideal pentru a vizita parcurile, o grădină botanică, plimbări pe transportul maritim și doar o plimbare dimensională de-a lungul celebrheii promenade Yalta.

Orașul Yalta de fericire și dragoste 2809_2

Odată ce am avut o locuință foarte reușită în zona de plaje Massandrovsky și timp de 3 ani au venit în luna mai la familia noastră, am avut deja o tradiție, să ne sărbătorim săgețile noastre și să stăm în curtea unei case private într-o noapte adâncă , printre palmieri, chiprese și sunete ale Cycad. Yalta pentru mine a devenit atât de nativ și aproape de mine încât am început să venim, cum să mergem acasă, unde este confortabil și confortabil. De asemenea, tradiția a fost o vizită la Dealul Darssan, la care puteți urca pe telecabina orașului, este extrem de romantic. De fiecare dată când am ajuns în Yalta, nu ne obosesc la atracțiile atracțiilor de atracții care pot fi spuse în accesibilitatea pasului și un excelent raport de transport face ca acest oraș să fie o destinație ideală de implementare.

Orașul Yalta de fericire și dragoste 2809_3

În timpul verii, ne-am odihnit în luna august și sa întâmplat, de asemenea, că a avut odată un proprietar bun într-o cabană privată, a venit la el din nou, un loc foarte confortabil în zona Spartak. La 15 minute de mers pe jos prin frumosul parc, unde merg mulți artiști, alei umbrite dau o umbră bună în cel mai deranjant timp, iar ochii lor se împrăștie de multe magazine și picturi de suveniruri. De asemenea, de la Spartacus, autobuze merg aproape toate instrucțiunile Simferopol Gara, Gurzuf, Alupka, Gaspra, în general, problemele de a merge undeva plimbare prin atracții nu va fi dificil. Pe drumul de la mare, am mers mereu la boală și am câștigat apă potabilă bună, precum și pe piață, cu o selecție imensă de alimente proaspete și fructe proaspete.

Orașul Yalta de fericire și dragoste 2809_4

Înainte de călătoria dvs., am planificăm întotdeauna planul, scriu vizitele obligatorii. De aceea, aproximativ 12 zile arătăm astfel: la 7 dimineața suntem deja pe mare, la ora 11 dimineața ne îndreptăm spre casă, mergând prin parc, cumpărăm fructe pentru prânz și ceva din produsele necesare, cină și odihnă. Cineva doarme și cineva citește despre locuri interesante, astfel încât cei dragi și cei dragi să dețină un mini-turneu.

Orașul Yalta de fericire și dragoste 2809_5

După ora 15.00, mergem în autobuz și mergem la unul dintre locurile planificate din zilele noastre. A fost Alupka, Gaspra, Livadia, Gurzuf, Grădina Botanică, AI-Petri, un traseu însorit, Massandra poate avea totuși ceva, în general Programul este saturat. Dar pot să spun cu încredere că, după cină pe plajă, nu este nimic de făcut, deoarece apa este nulă și foarte, o mulțime de oameni, toate tratamentele maritime sunt mai bine făcute dimineața. Bineînțeles, cu o astfel de odihnă, copilul nu se deranjează, dar Yalta nu este o stațiune pentru copii. M-am întors acasă la sfârșitul serii, de câteva ori am mers pe o promenadă zgomotoasă, nu ne-a plăcut, restul serii au fost petrecute în curtea cabanei noastre, a gustat vinul și sa bucurat de sunetele CICAD.

Ne place în orice moment Yalta, dar totuși sufletul și corpul aici va fi posibil să se odihnească numai în primăvară, în timpul verii este un ritm nebun.

Pentru cei care încă mai cred că Yalta este o stațiune nebună, pot spune cu încredere că Yalta este diferită. Există chic și sărăcie, vile superbe și fumuri de fumat, am găsit întotdeauna locuințe pe bugetul nostru chiar și în mijlocul sezonului - mijlocul lunii august, principalul lucru care a fost dorința și puțin timp în căutare.