În Adler, nu mai puțin frumoase parcuri ...

În Sochi, am fost mai mult decât o dată, în vara anului 2018, am decis să vizităm din nou Marea Neagră numai după ce am vizitat Adler. După ce a adunat bagaje, a mers pe drum. În luna iulie, vremea era frumoasă pentru fructe de mare, soarele este de ajuns, temperatura, chiar și prea mare. În Adler, de asemenea, parcuri frumoase, vegetația este impresionantă, pare imposibil de impasit. În plus, există multe divertisment aici, vă puteți retrage și bucurați-vă de natură, dar este posibil să vă alăturați și să vă distrați, sugestii pentru fiecare gust.

În Adler, nu mai puțin frumoase parcuri ... 27677_1

Soțul mi-a atras mai întâi terariul, nu sunt un mare fan al acestei natură vie, dar am fost de acord să privesc. Am fost mai impresionat de cântând fântâni, acesta este un spectacol. Au fost în grădina zoologică, însoțită de un ghid, distractiv și urmăriți locuitorii, excursia costă 1200 de ruble pentru două. Nu trebuie să luați nimic inutil în călătorie, este important să luați mai mulți bani pentru a avea ocazia să vizitați diferite locuri, să gustați bucătăria națională și să aduceți cadouri. Hotelul în care ne-am stabilit a fost destul de decent, plajele sunt curate. Piața Adler este plină de sugestii, alegerea este minunată, principalul lucru nu este să pierdeți ocazia de a explora încet toate subtilitățile, selectarea corectă a bunurilor. Suveniruri pe care le-am luat mici de la 25 de ruble la 400 de ruble. Comercianții de aici sunt amuzanți ne pot face să luăm ceea ce nu am planificat. A cumpărat fructe locale, un parfum special, probabil natura și soarele afectează gustul. Am hrănit la cafenea, costul prânzului a reprezentat 600 de ruble pe persoană, micul dejun este de 450-500 de ruble. Seara se afla într-un restaurant ieftin. Cina costă 2650 de ruble, luând în considerare vinurile. Menținerea oriunde rapid, pregătiți mâncăruri naționale delicioase, în special plăcute. Am mers la templul Trinității Live, Frumos și binecuvântat, merită să fim în astfel de locuri, pentru orice stațiune pe care ați rămas. Încorporați în mare, bucurându-se de vântul de catifea, se îndrepta spre casă, nu era dorința de a pleca, am petrecut prea puțin timp aici. Aș dori să fiu o vară întreagă la țărm, dar nici pe fonduri, nici timp liber pe el.