Sukko într-o singură zi

Realizarea vacanței noastre în Anapa, proprietarii casei unde am împușcat camera, ne-am oferit să mergem în satul Sukko pentru a se familiariza. Este în minutul 30 care trece prin transportul public de la ANAPA.

Satul însuși nu este mare, dar crește foarte rapid. Pentru a merge la mare, am făcut tipic tuturor stațiunilor de pe litoral ale teritoriului - Lării, cantine, cafenele, magazine de suveniruri. După cum ne părea că prețurile sunt puțin mai mari decât în ​​Anava.

Plaja este pebble, nu are nici o zonă mai mare, foarte aglomerată. Găsiți un loc bun, confortabil, a fost greu pentru noi. Apa de mare este caldă, vremea este tipică pentru începutul lunii iulie. Tot felul de plimbări cu apă pentru orice vârstă pe țărm, desigur, acolo.

Familia noastră nu a plăcut un grup mare de oameni, am decis să urcăm de-a lungul traseului protozal până la munte. Calea a fost moderat greu. Copilul se îndreptă, deși nu este un iubitor de plimbări. El preferă să călătorească un gât de papă. Dar cu cât am urcat mai mult, cu atât mai clar a fost deschis punctul de vedere al întregii zone înconjurătoare. Pe vârful ridicării noastre, "bilele albe" ale Anapa sunt bine vizibile.

Mergând la mare, am decis să ne plimbați de-a lungul plajei, departe de oameni. Locul de odihnă nu este echipat acolo, oamenii sunt mai mici, dar calea a fost acolo prin blocuri mari și periculoase de pietricele. Departe nu am plecat, pentru că În planurile noastre era încă să ajung la Lacul Cypress.

În centrul satului există un parc de distracții. Dar am fost după-amiaza, deci nimic nu a lucrat din păcate.

Din stația de autobuz la lac a trebuit să meargă, traseul nu a fost cel mai bun. Dar a meritat. Vedere, plajă, nisip - totul este atât de frumos încât nu am regretat niciodată calea făcută.

Calea spre lac trece de-a lungul celebrului divertisment: satul african, castelul castel, conacul fluturelor etc.

Pentru noi, satul Sukko a fost interesant pentru munți, lac, natura, atracțiile, dar nu am vrea să petrecem totul acolo. Familia noastră este potrivită pentru un oraș mare. Și satele mici mici sunt interesate să viziteze pentru a se familiariza. Ideal: Trăiește în Anapa și în Sukko pentru a petrece o zi pentru schimbarea situației.