Valea de neuitat AI

Augustus a fost surprinzător de fierbinte. Călătoria a fost de neuitat. Am mers la valea râului AI cu mașina. Planificate pentru câteva zile, dar călătoria întinsă pentru o săptămână întreagă, era chiar puțin. Locul este situat în apropierea orașului Satka, este mai ușor să navigați pe numele peșterii Curgazak. Cei care iubesc să se relaxeze în munți sunt locul perfect. Râul ah este un munte, dar foarte cald, cu multe pești diverși: fumători, cal, chub, erou. Cunoștința cu acest loc sa întâmplat mai aproape în după-amiaza târziu, am reușit doar să punem un cort cu un prieten, am prins câțiva pești, urechea delicioasă a fost gătită: mai ales de la Hersh, aici i-am văzut pentru prima dată. Bucuria stomacului foame s-au dovedit a fi trofee delicioase. Batjocorirea cu apa râului se așeză. Noaptea, este destul de înfricoșător aici, după prima noapte, m-am gândit mult timp nu am întârziat aici: nu am avut timp să adorm, ca un animal destul de mare, am mers și am sculptat ierburile, așa că noi nu știa - cine a fost.

Valea de neuitat AI 26800_1

A doua zi, turiștii sunt situați în apropierea noastră, nu a devenit atât de înfricoșător. Ziua a trecut neobservată: Am mers să studiem zona înconjurătoare, am găsit o peșteră foarte în apropiere de Curgazak, a fost mare, rece și în comparație cu zona înconjurătoare seamănă cu un frigider mare. La mașinile sale, intrarea alunecă mușchiul pufos, atât de proaspăt și verde, încât am vrut să o mănânc. În interiorul peșterii există o coborâre în mișcările ei mai profunde, scările de frânghie intră în întuneric, acoperită cu o crustă de gheață - nu am avut riscuri pentru a coborî acolo.

Valea de neuitat AI 26800_2

Deci, de la o zi la alta, au continuat plimbări pe valea râului. Dimineața în munți a început cu aer proaspăt, obrajii luminoși de ceață cu un rouă de cristal înlocuit care se joacă la soare. Apoi plimbări lungi, urcând în munți, pescuit, cu barca, înotul în râu. Râul are un flux destul de rapid, dar nu este foarte adânc, ceea ce a făcut posibil să se simtă fluxurile de curgere fără teama că pot purta. În ploaie, drumul este blocat aici, iar în acele zile nu este acasă și nu să ajungeți aici (o noapte a fost ploioasă). Înainte de a pleca, am crescut la o stâncă înaltă, oferind o priveliște frumoasă a râului și cea mai apropiată zonă. Până la sfârșitul călătoriei, am simțit aborigenul local, este foarte frumos când veți fi ușor să trăiți în câmp.

Valea de neuitat AI 26800_3

Pentru weekend, locuitorii locali vin să se odihnească aici, acest loc nu ocupă rutele turistice și pescarii, deci, prădătorii răi bypass acest loc. Trebuie să spun că există o tabără în apropiere ... Camping. Toți cei care vor să se relaxeze aici sunt mai mult sau mai puțin civilizați, se pot opri acolo.