Sărbători de familie în Yeisk. Copiii vor dori aici.

În Yeisk, familia noastră cu un copil de 4 ani se odihnea în august 2016. Ei s-au îndreptat aici pe sfatul rudelor, au asigurat că cel mai bun loc de plecare cu copilul nu a fost găsit. Într-adevăr, în Yeisk am petrecut timpul minunat. Vremea a fost foarte caldă în toate zilele, dar a fost să se încălzească la soare și a vrut cel mai mult. Apa din mare a încălzit bine, a fost posibilă splash acolo de mult timp. Ne-am pregătit să ne odihnim cu atenție, au luat protecție solară, pălării, medicamente necesare. Cazarea în Yeisk a fost găsită confortabilă, deși prețul, desigur, este scump, 3000 de ruble pe zi pe cameră cu toate facilitățile. Casa noastră de oaspeți a fost situată în apropiere de Eganrog Embankment, mergeți la plajă, parcuri și alte site-uri importante de divertisment nu au fost departe. Am reușit să vizităm multe locuri. A plăcut în mod deosebit parcul Padubnoe, unde mergem întreaga familie pe roți Ferris și alte atracții.

Sărbători de familie în Yeisk. Copiii vor dori aici. 26729_1

Am fost interesați de Muzeul de Fighter Ivan Poddubnaya și de monumentul lui, precum și surprins de monumentele lui Petru și Fevron, Vladimir Vysotsky.

Sărbători de familie în Yeisk. Copiii vor dori aici. 26729_2

În delfinariile, spectacolele delfinilor și morzha au plăcut, dar în interior era înfundat și sparge clorul. Parcul acvatic "Nemo" nu a fost foarte mare, dar am avut o plimbare distractivă acolo pe toate diapozitivele existente, pluteau în piscine. Fiul nostru mic a fost încântat de o vizită la oceanarium, atât de mulți locuitori maritim într-un singur loc pe care nu l-au văzut încă.

Sărbători de familie în Yeisk. Copiii vor dori aici. 26729_3

Seara, am mers adesea de-a lungul străzilor din Yisk, am studiat orașul și am găsit monumente ale Nonnom Mordyukov și Serghei Bondarchuk, sa dovedit că s-au născut aici. Există multe locuri în care nu au avut timp să se uite, de exemplu, în Palatul de Ice și pe o fermă de crocodil. În excursia și în această sărbătoare, nu a mers, nu a fost decis să meargă la distanțe lungi cu copilul. În cel mai apropiat sat, ferma Dodano-Kuban nu a mers, gândindu-se că fiul era încă mic, nu ar fi interesat. Am petrecut foarte mult timp în Yeisk pe plaje, a fost scopul principal al vacanței noastre. Mi-a plăcut că aproape toate sunt potrivite pentru copiii de înot, intrarea este ușoară, iar adâncimea este mică. Plaje există tot felul, chiar și coajă. Cel mai adesea ne-am scăldat și să plajă pe plaja centrală de nisip și pebblen-ul numit Kamenka. La primii oameni, sunt întotdeauna multe, dar nu a fost jenat, am găsit întotdeauna locul aici.

Sărbători de familie în Yeisk. Copiii vor dori aici. 26729_4

Pe plaja centrală, cele mai multe atracții și diapozitive sunt adevărate, nu foarte extreme. Eu însumi am încercat să mă întorc cu unul dintre ei, nu am ajuns la apă, trebuia să-mi resping picioarele. Pe Kamenka, oamenii sunt mult mai mici, este văzută nu toate pietricelele din duș.

Sărbători de familie în Yeisk. Copiii vor dori aici. 26729_5

Vreau să menționez că pe toate plajele din Yisk există divertisment de apă sub formă de catamaranii, banane și alte lucruri, oriunde oferă să facă fotografii în costume și animale, pigtailuri exotice cu panglică. Mai ales o mulțime lângă plajele cu cantine și cafenele, cel mai adesea în ele și mănâncă, lăsând aproximativ 800 de ruble pe prânz și un pic mai puțin pentru micul dejun și cină. Dar, mai ales, am amintit o vizită la un scump, dar Kabani Kabani Kuban Cafe este o cafenea, unde chiar teritoriul este decorat cu figuri interesante.

Sărbători de familie în Yeisk. Copiii vor dori aici. 26729_6

Familia noastră și, mai ales, fiul mic, restul din Yeisk îi plăcea, sunt oferite aici pentru copii. Un pic supărat că excursia potrivită pentru mine nu a fost aleasă, dar găsită și în oraș decât să se distreze. Am reușit să arătăm prea mult aici, dar nu am vizitat ceva în Yeisk și dincolo, și acesta este un motiv să se întoarcă din nou după câțiva ani. Îi sfătuiesc pe toți să meargă la Yeisk, mai ales cu copiii, aici veți găsi o mulțime de plaje interesante și frumoase.