Cum m-am îndrăgostit de Bahamas!

O excursie la Bahamas mi-a dat pentru Anul Nou și aproape că am început să colectăm valize. La sosirea la locul imediat mulțumit de vremea caldă, tropicală uimitoare, cu aer umed și de soarele de ardere! Până în prezent am condus la hotel, am fost deja șocat de aceste vederi frumoase la natura locală și revoltă de vopsele! Pe insulă oriunde puteți vedea palmieri mari și păduri tropicale groase, păsările locale sunt răsucite și mângâie zvonul, peste tot frumusețea și vara fierbinte! În primul rând, modul în care valizele au fost despachetate și transformate într-un costum de baie și miroase, ne-am grăbit ca niște copii pe coasta de azur care a fost văzută de la fereastra hotelului nostru. Plaja noastră pe care am plecat de la hotel în fiecare zi a fost foarte frumoasă, cu nisip mic roz, la atingere ca velagă și vederi incredibil de frumoase ale valurilor și un albastru neted! Mergând de-a lungul insulelor vecine, nu am vizitat puține plaje diferite care sunt mai bune și mai frumoase decât celelalte. Plaja de pe insula Andros mi-a cucerit cu frumusețea și izolarea sa, am rămas aproape toată ziua bucurându-se de natura și de astfel de frumusețe locale. În timp ce mi-am pierdut nisipul de catifea și am scăldat soțul meu a dus în mod serios pescuitul și a fost încântat când a scos primul pește cu aripioare colorate și ochi foarte mari, am făcut-o să plece!

Dar nu numai plajele frumoase sunt evaluate de Bahamas, vezi aici E ceva! Insula mare Inagua este plină de un număr atât de mare de păsări diferite de toate dimensiunile și culorile care flaut pe jungla tropicală și fascinează cu frumusețea și natura perfectă, am mers în jurul acestui loc timp de patru ore nu mai puțin și în acest timp am întâlnit-o Speciile de 200 de păsări diferite, loc foarte frumos. În capitala Bahamas Nassau am avut o noapte distractivă uimitoare, o mulțime de restaurante, cluburi și muzică de ceas în oraș și nu au nimic de făcut nici o muncă! În după-amiaza în capitală, vederi uimitoare ale portului și recifelor de corali. O vizită la peșterile subterane a lăsat o mulțime de impresii și emoții, iar campania la rezervație pentru care plimbarea cu flamingo roz și mai mult de trei sute de specii de animale diferite mi-au cucerit, atât de multe plante și animale frumoase pe care le-am văzut. Restul pe bug-uri sa dovedit a fi foarte plin de viață, bogat și mobil, ne-am plictisit, a îngropat văduva și a lovit așa la sosirea acasă am avut nevoie de odihnă!