Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017

Că ei nu vorbesc despre orașul Prioazern, cea de-a treia cea mai mare, în partea italiană a Elveției: costisitoare, nebunește, paradis, cu o atmosferă relaxată și o aură specială pozitivă, cea mai bună stațiune din țară, unele bănci și restaurante, numai Aici puteți vizita cel mai delicios muzeu din lume, chiar și la temperamentul său, iar climatul cald mediteranean este numit "Rio de Janeiro al lumii vechi". Și toate acestea despre Lugano) Mă întreb?! Și să vorbim despre el?!

Cum să obțineți.

După ce a tratat timpul dintre excursii de afaceri și trimiterea unui fiu bunicilor cu bunicul ei, a decis să sărbătorească aniversarea noastră cu soțul ei. Creșterea banală nu a fost planificată pentru restaurant, pentru că am sărbătorim întotdeauna date speciale în colțurile speciale ale Paradisului lumii. Alegerea a căzut în mai multe țări, Elveția a fost una, acolo am vrut atât de mult, dar este atât de scump! Și în ciuda faptului că ne pregătim pentru această călătorie de aproape 5 luni, am avut bani, dar așa a vrut să vă relaxăm cu confortul maxim, dar nu pentru MEGA Big Bani ...

Dar totuși, basmul trebuie să devină o realitate, visează să fie executați și intenționează să fie implementat) Taki Da, Elveția!

Deci, toate documentele din spatele și mergem la aeroport. Flight JP-935 Canadair, Adria Airways "Domcit" la o astfel de Elveția dorită în doar 6,5 ore și total cu 1_I cu o schimbare în Zurich. Un bilet pentru două pentru promovarea am costat 1020 y. e.

Sosind în Lugano, am trecut destul de repede inspecția, pe care nu o să spuneți despre Boryspil. Aici am așteptat deja o mașină închiriată (pentru prețul de închiriere de mașini pentru ziua de 2_E am costat în 243 USD)

Încărcat și a condus la un hotel prestabilit. Apartamentele noastre "Cube 3a Flat" au fost situate în 4,x km de oraș, deci nu a fost posibil să se ia în considerare totul, dar ceea ce am văzut - frumusețea unui incredibil!

Este Jong ideal pentru o excursie la Lugano?

Imediat face o rezervare că suntem aleși la o astfel de călătorie extrem de rar, de regulă, întreaga familie și planificate, astfel încât visele sunt executate și călătoria a avut loc - mare și la ce oră pentru a merge în Elveția - Pentru a rezolva numai tu, dar aici este frumos pe tot parcursul anului. Am fost 3 zile / 2 nopți din 27 iunie 29. Vremea mulțumită: nu este prea caldă și nu există ploi abundente (cu o săptămână înainte de sosirea noastră în Lugano a mers ploaie), am condus doar puțin în ziua plecării. În medie, temperatura aerului a ajuns la 24,5 grade. Era confortabil și într-o zonă confortabilă ...

Eh, am avea câteva sute de mii. e. Aș cumpăra o casă și m-am apropiat de lac ...

Am fost în Italia pe Lacul Como, avem ceva de comparat, în Lugano - Neimoral frumos! Vino aici întotdeauna, în orice moment al anului, pe diverse forțe majoră există lucruri calde, principalul lucru este să ajungi aici)

Cazare, mese.

Am trăit în apartamentul "Cube 3a Flat", pentru zilele 2_e camera noastră confortabilă

Cu o vedere uimitoare a lacului și un balcon chic ne-a costat 190 de ani. e.

Hotelul a oferit gătit independent, pentru o taxă suplimentară de mic dejun sau, ca opțiune, alimente în cafenele. Bucătăria este echipată cu un cuptor cu microunde, un aragaz lent și un cuptor. M-am familiarizat cu o pereche de Germania, au reușit în continuare plăcintele)

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_3

Unul dintre avantajele hotelului nostru, în opinia mea, a fost o locație bună - la distanța unui centru de mână alungită și principalele atracții, datorită căruia am lăsat mașina în parcare gratuită și am mers în centrul orașului Lugano, în apropiere de Palatul și Lacul - indescris și captează spiritul! Atât de mare atunci când vremea vă permite, ați stat într-un magazin și doar un baldest, vă bucurați de peisajele, citiți cartea ...

Având la dispoziție doar 2,5 zile, am reușit să ne relaxăm pe Elveția completă și chiar să vedem în miniatură.

În ceea ce privește nutriția, proprietarii paturilor noastre ne-au sfătuit locurile dovedite în care cina locală și turiștilor. În imaginația noastră, au fost extrași prețurile nerealiste scumpe, dar, din fericire, prețurile au fost indulgente, iar bucătăria este nereal delicioasă ...

Imediat face o rezervare, în ciuda prezenței banilor, am vrut încă să merg la eșantionare, așa că am decis să luăm micul dejun, pregătindu-se în bucătărie și cină și cină în cafenea. Dar, soțul, a făcut o surpriză, pe piață m-am îmbolnăvit cu produsele și m-am pregătit) și mi-a plăcut peisaje din balconul nostru)

Am cerut B. "Ristorante Manora" Și numai aici 2 zile la rând. Acesta este un restaurant în regim self-catering, oferă preparate din bucătăria mediteraneană, europeană și italiană, pregătește foarte mult cu dvs., în special amestecuri proaspete (există o selecție imensă de fructe - puteți lua pentru prânz sau cereți proaspătă), aici sunt nereal gustoase legume marinate marinate cu ouă fierte, coacere delicioasă (în special prăjituri), latte și sucuri, diverse salate - mega yummy! Personalul este prietenos, serviciul este solid "4". Iubitorii de pizza - De asemenea, recomand)

În funcție de cost, cina satisfăcătoare va costa în termen de 50 de franci.

Dineliess într-un restaurant confortabil de acasă "La Cucina di Alice" . Vă recomandăm să încercați cârnați afumați pe frigerii, salată, soțul meu a luat risotto - de asemenea, locuiesc pregătite. Au luat alte 2 pahare de vin și o cheesecake de ciocolată cu Malina pentru mine iubită. Torturi - Mmm ... Ține-ți degetele (dacă nimeni nu a urmărit, dorește placa, bine, foarte gustos !!!!).

În timpul cină, puteți observa pietonii de mers pe jos de-a lungul căii de-a lungul lacului și grăbiți undeva bicicliștii. Singurul minus, în opinia mea, instituția este situată în apropierea drumului, cu vedere la lac și la lac și la munți, dar bucătăria și recomandările "Lenalt") aici cina costa 125 franci (vinul este scump).

A doua zi a fost specială - o excursie la Melid a fost planificată (la 10 minute cu mașina cu mașina de la Lugano) și cină în restaurantul de pe lac. Am ajuns puțin mai devreme și am reușit să vizitez clasa maestrului culinar. Cina la lac în instituție "Pearl of Lac" A lăsat impresiile vii indescriptibile, aici sunt vinuri răcoroase vintage, costisitoare, dar aspect uimitor, interior confortabil, muzică relaxantă și un serviciu bun! Povestea de basm este necesară și de emoțiile pozitive, fac surprize unul altuia, chiar dacă este scump, o dată pe an poți!

În ziua plecării, am avut micul dejun în cafenea-pizzeria "Alimente naturale" , un loc confortabil confortabil: puteți comanda pizza de diferite dimensiuni, Halm și cu diverse gusturi, rulouri de carne rece, hamburgeri buni. Minus Cafenele - Meniu pe italiană, dar puteți explica pe degetele) Micul dejun dublu a ieșit din 17.50 Francs)

Atracții sau ce pot fi vizualizate în 2 zile?

Am scris deja că apartamentele noastre erau aproape în centru, așa că am reușit să vizităm mai multe atracții pe traseu:

• Catedrala din San Lorenzo - arhitectura este demnă de atenție (stiluri de amestecuri baroce și rococo, fresce gotice și frase de renaștere);
  • Palatul Congresei, Muzeul de Artă și Muntele Monte San Salvatore;
  • Panorame de lacul

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_4

• - Muzeul de ciocolată "Alpenrose".

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_5

Locuitorii din Lugano sunt extrem de norocoși, deoarece, în regiunea lor, există cel mai delicios muzeu din lume - Muzeul de ciocolată.

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_6

În muzeu puteți afla despre tradițiile producției de ciocolată elvețiană, pentru a face o clasă de masterat pentru a pregăti o placă delicioasă de delicatețe iubite. În plus față de yummy, vă veți familiariza cu istoria creării unei băuturi amare de azteci la soiurile moderne sofisticate ale acestui produs.

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_7

• La 10 minute de mers cu mașina de Lugano este orașul Melid și pe teritoriul său Mega Cool Park Miniatură

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_8

Vă recomandăm să vizitați copilul, aici este interesant și adulți și copii. Parcul este mare, foarte luminos, pe teritoriul există o cafenea, încercați să evidențiați cel puțin o jumătate de zi. Parcul "Elveția în miniatură"

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_9

Obiective turistice cu copii ale obiectivelor turistice: Biserica Saa Fe, Castelul în Montreux, Castle Schlesley, Catedrala din St. Nicholas în Freyburg, uimitoare Catedrală Gotică San Pierre din Geneva este o particulă a ceea ce puteți vedea.

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_10

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_11

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_12

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_13

• Vă sfătuiesc seriile să umblăm lângă lac și în jurul orașului.

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_14

Peisajele sunt atât de impresionante

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_15

că nu vreau să merg la hotel, simt o relaxare completă ...

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_16

Îmi pare rău, dar aici nu este nici măcar pentru gândire, sentimentul de libertate și ușurință! Cât de cool în cafenele confortabile pe o gaură

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_17

Beți latte preferat cu un tort delicios și priviți la biserica albastră a lacului ...

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_18

• Mai multă plimbare în parcurile saturate cu vegetație

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_19

. Practic, în fiecare parc de joacă răcoroasă. Eh, unde am 7 ani - aș fi bucuroasă

Weekend fericit în Sunny Diamond Elveția sau basm în Lugano în iunie 2017 26553_20

. În timp ce m-am uitat la site, făcuți și am amintit de Malavavka, care a rămas cu bunicii săi.

Cine va veni cu o excursie la Lugano?

• Lionesses și doar la modă, pentru că aici este o vânzare pe tot parcursul anului de până la -70% din cele mai renumite branduri. Cumpărăturile vor fi mai ieftine decât în ​​Milano. Veți avea ocazia de a cumpăra haine și pantofi în magazinele de marcă din Bucherer, Hristos, Mersman, Armani, Versace, Zegna, Cartier și cei care iubesc un mare centru comercial, recomandă Vizitați Fox Town Factory în Mendrisio. Există mai mult de 130 de magazine cu reduceri de la 25% la 75%. Puteți marca achizițiile în cafenelele drăguțe în stil italian.
  • Cupluri de familie cu copii și fără (parc miniatura, lac, muzeu de ciocolată, parcuri și locuri de joacă pentru copii);
  • Iubitorii de windside, parapanta, schiuri de apă, alpiniști novici cu excursii de drumeții pe trasee montane;
  • Kulinar (în restaurantul "Pearl of the Lac" sunt organizate evenimente culinare bine cunoscute și clase de masterat, inclusiv.

Vremea care ia cu tine

Temperatura aerului este de până la 24,5 grade în iunie, apa din lac este încălzită la 22 în iunie, august - până la 26 de ani, în zone special desemnate pentru relaxare pe lac, există mai multe dintre ele. Seara, o ploaie mică conducea în ziua sosirii, dar nu a fost prelungită. Deși o săptămână înainte de sosirea noastră, dușul a fost de aproape o săptămână. Cu vremea - ca și în Ruleta, conform prognozei - una, pe fapte - o ploaie cu o surpriză)

Dar, în orice caz, nimic nu vă poate strica vacanța. Munții, lac, frumusețe nerealistă ...!

Din lucrurile necesare, aș sfătui să ia kitul de prim ajutor (medicamentele sunt nebunesc și nu toate găsesc, o mare parte din prescripția medicului), impermeabilul și lucrurile calde și, desigur, o bună dispoziție și camera rece!

Merită sau nu? Beneficii

Lugano este un oraș minunat, el este într-adevăr cel mai bun turist cu o infrastructură dezvoltată, restaurante costisitoare și cafenele confortabile italiene, cu bucătărie rece și nu mâncăruri scumpe! Acesta este un amestec de ceva capodoperă și de obicei simplu! Vino, reveniți, înmuiați energia țării și trăiți acest lucru pozitiv! Și având în vedere fotografia cărții pentru o ceașcă de cafea la domiciliu într-un cerc al familiei pentru a face cele mai îndrăznețe dorințe și pentru a le face să fie efectuate!

Este demn de a cheltui bani nebuni pe sărbătorile de zi 3_S pentru două sau nu - pentru a decide, bineînțeles, tu! Dar ne sfătuim!