Cunoașterea plăcută de toamnă cu Sevastopol

Voi începe cu faptul că ideea de a vizita Crimeea de toamnă a apărut cu mine de mult timp, după ce am dat peste un articol cu ​​fotografii pe Internet. Timpul vacanței se apropie și m-am gândit, călăresc una sau găsesc o companie. Și pentru prima dată în viață, căutam un călător prin Internet. Și a găsit, apropo.

Un pic jenat de faptul că din orașul meu nu au existat zboruri directe, și a trebuit să fac un zbor cu un transfer. Prețurile pentru zboruri către Simferopol Dragi.

Crimeea din octombrie ma întâlnit cu o vreme frumoasă caldă de toamnă caldă.

Am ajuns la Sevastopol cu ​​autobuzul, aproximativ două ore. Apropo, stația de autobuz este aproape de aeroport.

Ei s-au oprit la apartamentul din centrul orașului, rudele trăiesc acolo și ne-au oferit locuințe.

Avem doar 5 zile libere la dispoziția noastră și am decis să le folosim la maxim. Pe cât posibil pentru a vizita excursii, inspectați orașul. A cumpărat ghiduri, compilate un plan.

Vremea era excelentă, fără precipitații, nici ploaie.

Am decis să începem cu Sevastopol și în zilele rămase să călătorim în peninsula.

Drept urmare, au început cunoștința cu orașul din Piața Schimov, au mers la Parcul Victoriei, au mers prin bulevardul istoric, au vizitat, de asemenea, apărarea muzeului-panoramă a Sevastopol 1854-1855 ".

Au continuat plimbarea prin bulevardul primorsky, după care au mers pe o barcă pe Muzeul Flotei Mării Negre.

Cunoașterea plăcută de toamnă cu Sevastopol 26469_1

Cunoașterea plăcută de toamnă cu Sevastopol 26469_2

Cunoașterea plăcută de toamnă cu Sevastopol 26469_3

A doua zi, dimineața am mers la Sapun-Munte.

Cunoașterea plăcută de toamnă cu Sevastopol 26469_4

Mai mult, am vizitat muzeul "35 de baterii de coastă", mi-a plăcut foarte mult excursia.

O zi separată a fost alocată lui Charsonese și Balaklava.

Orașul Sevastopol este unic, abundența steagurilor rusești încă se grăbește, sunt peste tot acolo unde este posibil.

Oamenii sunt foarte plăcuți, sociabili. Și ei vor spune, iar drumul va fi arătat și sfătuiește.

Seara au mers în jurul centrului orașului, turiștii apropiindu-se că există încă destul de mult.

Cunoașterea plăcută de toamnă cu Sevastopol 26469_5

Cunoașterea plăcută de toamnă cu Sevastopol 26469_6

Zilele rămase au mers la Yalta. Și există deja atracțiile dvs.

A fost lăsată aproape cu lacrimi, aglomerată de impresii și emoții, de la toamna Crimeea mi-a cucerit. Voi reveni acolo, dar în vară și două săptămâni.