Lazarevskoye-Paradise pe Pământ!

Această sărbătoare din Lazarevsky a fost prima dată și ne-am despărțit în întregime! Am ajuns timp de zece zile, iar primele două zile au stat în hoteluri din cauza vremii nefavorabile, a existat un vânt puternic și ploaie. În a treia dimineață, soarele se prăjește ca și cum nu ar fi ploaie și se răcește! Din mare am fost doar încântat, o astfel de valuri atât de albastre și uriașe pe care le-am văzut pentru prima dată!

Orașul nu este mare, confortabil și curat! Cele mai multe dintre toate am fost cucerit de digul de noapte, lung și toate în luminile de noapte. Multe restaurante, cafenele și cluburi se întind de-a lungul întregii promenade, distracție și muzică. Întotdeauna am ales o instituție cu muzică în aer liber live. Acest lucru este ceva incredibil, stai pe cerul deschis pe coasta Mării Negre, mănâncă și ascultă muzică live!

O varietate de excursii au ocupat aproape o treime din zi. Până acum, încântat de plimbarea de jeepuri la munți cu 33 de cascadă, de-a lungul căii de oprire pe plantația de ceai, fermă de brânză și crame! În degustarea cramă a tuturor vinurilor după care probabil am cumpărat jumătate din soiurile de vin! Când am ajuns la destinație, inima mea a venit din toată această frumusețe! În interiorul stâncilor de pe scări, ne-am ridicat în sus la cascadă. Sentimentele nu sunt transmise. Este necesar să simțiți toată lumea!

Vacanțe pe plajă am mai aproape de seara, ore de la patru la apusul soarelui! Ne-am odihnit pe plaja unde nisipul nu este. Nu voi spune că acest lucru nu este foarte confortabil, în apă a venit numai în papuci de cauciuc, altfel puteți lovi sau pas pe pietre! Mi-a plăcut cu adevărat patinaj pe o banană gonflabilă. Doar 500 de ruble Sunteți sfâșiați pe o banană departe în mare și opriți-vă minutele timp de douăzeci de minute, care doresc să înoate și să se scufunde în marea deschisă, am stat pe banană și nu am risipit sărind în apă!

A primit cu fermitate fotografii cu maimuțe manuale, mergând pe țărmurile în mod regulat, iar maimuțele pot să se ridice și să fure de la tine un lucru mic sau ceva comestibil. Am apucat o sticlă cu limonadă, iar aluatul a deschis o sticlă.

În general, restul a plăcut foarte mult! Natura este uimitoare, marea este marea, puteți admira pentru totdeauna! Aerul este atât de curat încât mai întâi capul se rotește. Restul în Lazarevsky a rămas în duș pentru o lungă perioadă de timp!