Contrast sufletul Tyumen

O excursie la Tyumen a devenit un cadou plăcut pentru 8 martie. În acest turneu de weekend am mers exact în vacanță. Excursia noastră a înotat pe izvoarele calde ale Tyumenului. Călătoria a inclus scăldat în două surse: Yar și Avan. În ciuda faptului că a existat deja primăvara, vremea din Tyumen sa dovedit a fi extrem de înghețată. Am ajuns în oraș doar la cină, apoi stabilind în hotel, ca rezultat am ajuns la prima sursă numai seara. Primul a fost AVAN. Aceasta este o piscină destul de bine echipată, cu apă termală: aici este un întreg corp pentru îmbrăcăminte, depozitarea lucrurilor, cafenele, magazine, saună - totul în interior, astfel încât după înot este frumos să-și petreacă timpul și să înotați din nou. Există hidromasaj în bazin, diferite cascade. Apa este cu siguranță caldă, iar pe fundalul înghețului, este deosebit de plăcut simțit, în jurul cluburilor cuplului, deoarece sursa în aer liber. Dar! Un minus mare este că piscina însăși are o ușoară zonă, iar oamenii de acolo ..... Oh cât de mult. Și toată lumea se bate unul pe celălalt, rănit. Pentru cei care sunt obișnuiți să aibă o mulțime de spațiu personal, cu siguranță nu-i place. Până în noapte, am rămas pe această sursă, stelele s-au aprins deasupra noastră și ne-am înotat și am înotat.

Contrast sufletul Tyumen 26138_1

A doua zi dimineața a început cu o scădere mai plăcută la sursa de yar. În opinia mea, este mult mai plăcută aici, deși există și Contra. În primul rând, aici nu există o clădire specială aici, în care erau condiții confortabile. Alocați toate împreună, cu excepția faptului că o cabină mare pentru fete, cea de-a doua cabină mare pentru băieți este ceva de genul lui Saike. Totul este într-o grămadă: toate hainele, pungile, pantofii ... Ei bine, în general, un mare munte de lucruri. Este neplăcut. Dar dimineața, decorată cu strălucire de zăpadă și stâlpi de abur fierbinte - acest lucru este ceva incredibil.

Contrast sufletul Tyumen 26138_2

Contrast sufletul Tyumen 26138_3

Din fericire, ziua a fost însorită. Cred că dacă ar fi zăpadă, probabil că ar fi chiar mai bine. În plus față de aceste structuri din lemn nu era nimic: nici magazine sau saune. În opinia mea, ei sunt aici pentru nimic. Fără ei, înotul pare mai sălbatic. Și oamenii de aici sunt semnificativ mai puțini. Aparent din cauza lipsei de confort. Apa a fost mai tare decât în ​​Avan. Au pus capacele, pentru că capul a fost rumenat în iad. Partea inferioară a mers încet la adâncime, creând un efect natural. Voi spune imediat, nici în nicio altă sursă din partea de jos nu era nici un IL, totul este într-un fel supărat. Ne-am scăldat în această frumusețe într-o blush strălucitoare, am fost adecvate cu săruri și minerale și imunitate consolidată cu temperaturi de contrast.