Taormina - Frumusețea rară Pearl de Sicilia

Emoții bustate, bucătărie rafinată, modă sofisticată, natura incredibilă de frumusețe și istorie bogată - toate acestea și chiar mai multe Italia. Rutina noastră sa plictisit de soțul ei și am vrut să mergem undeva unde am putea intra în ciclul vieții strălucitoare și bogate. Cred că Italia este un loc ideal pentru o astfel de vacanță. Soțul meu a sugerat să meargă la insula Sicilia și eu, fără să mă gândesc, de acord.

Taormina - Frumusețea rară Pearl de Sicilia 25266_1

Am mers într-o călătorie la sfârșitul lunii mai. Apropo, cel mai favorabil timp de relaxare pe această insulă din mai până în noiembrie. Am zburat la aeroportul din Catania, au fost și un autobuz și am mers la Taormina, numită pe bună dreptate Pearl de Sicilia. Drumul a luat aproximativ o oră și jumătate. Când am ajuns în oraș, am fost fascinat de frumusețea și originalitatea sa. Peste tot, case drăguțe, fiare neobișnuite ale plantei, dar majoritatea peisajului scenic fascinează. Orașul este situat pe terasa muntelui Tauro, la poalele cărora Azure Sky Ionian strișește valurile, iar pe de altă parte, munții sicilieni se vor aprinde. Ne-am stabilit la hotel, am condus în ordine, și am mers imediat să mergem în jurul orașului. Frumusețea orașului ne-a forțat să uităm de oboseală puternică. Deci, plimbarea cu noi a fost târâtă până în seara târzie. Pe timp de noapte, orașul a devenit complet diferit. Dacă a fost o zi frumoasă în care turiștii merg acolo, populația locală este angajată în afaceri familiare, apoi se deschide o nouă lume: în lumina lămpilor stradale, Taormina a dobândit misterita și eleganța, ca și cum o minunată doamnă de lux . În timpul plimbărilor, am întâlnit un minunat restaurant, unde am decis să luăm cina. Am comandat mâncăruri locale și am fost uimiți de un gust deosebit în care notele picante subțiri au fost interconectate cu un slicker ușor, dar în același timp carnea și-a păstrat sensibilitatea. A doua zi am decis să mergem la plajă dimineața și să vă înmuiați sub soare. Vreau să rețineți că plaja nu este nisipoasă, dar încă foarte curată și confortabilă. Marea blândă a fost deja provocată suficient, deci nu au existat obstacole înainte de scăldat. Petrecut pe plajă toată ziua, iar seara s-au dus să inspecteze frumusețea orașului. Ne-am uitat la Palatul Magnific al Cavaia, care a fost construit în secolul al XV-lea! Bineînțeles, au existat mulțimi de alți turiști peste tot, dar nu ne-a împiedicat să ne bucurăm de pompul și de frumusețea lui. A doua zi am parcurs o excursie la vulcanul Etna, care, apropo, cel mai mare din întreaga Europă. Panorama, care a fost deschisă la vulcan a fost uimitoare. A fost curios să vezi artistul care a încercat să treacă rigoarea vulcanului pe panza. Am mers, de asemenea, la plaja de nisip din satul Jardini-Naxos, este la cinci kilometri distanță. Nu au existat aproape nici un popor, care au permis în plină leagăn, se bucură de toată frumusețea Siciliei. Când era timpul să plecăm, eram foarte trist să plec atât de frumoasă.