Bali - dragostea mea!

Cu siguranță, toată lumea a avut un caz când stai în biroul meu și visează despre o odihnă de paradis pe o insulă. În timp ce toată lumea din jurul tău se agită, îți imaginezi în capul tău, cum vei fi în bine pe plajă cu un cocktail în mâna ta, bucurându-se de izbucni de valuri, căldură de nisip alb și raze afectuoase de soare ... visele mele au condus Eu și soțul meu pe Bali - una dintre cele mai populare și iubite stațiuni din Indonezia. Insula este izbitoare cu natura sa fecioară: pădurile tropicale primordiale și vulcanii vizibili. Mai mult, pe Bali, puteți vedea câmpuri de orez și plante de palmier, plaje de lavă negru și lacuri montane - este o varietate de lucruri și trezit în mine interesul va răni într-un fel de aromă a insulei!

Bali - dragostea mea! 25264_1

Cea mai mare parte a recreerii noastre ar fi trebuit să aibă loc în Nusa Dua (zona turistică și sigură din sud-estul Bali), dar despre ea mai târziu. Și acum am ajuns la Bali și trebuie să ajungem la Nusa Dua. În general, timpul să călătorească de la aeroport la hotel, am luat aproximativ 30 de minute, am condus în autobuz că hotelul nostru a oferit. În cazul în care nu ați rezervat o cameră sau hotelul dvs. nu oferă acest lucru, puteți utiliza fie cu autobuzul sau cu taxiurile. Odată cu sosirea la Nusa Dua, precum și alți turiști, inspectați. Acest lucru a fost făcut cu scopul de securitate, ca un moment recent a observat o mulțime de acte teroriste. Și aici suntem deja la hotel, suntem situați acolo, au condus-o în ordine și am decis imediat să merg la plajă. Până la sfârșitul primei zile ne-am bucurat de Oceanul Indian și de Soarele de Aur. Odată cu sosirea serii, am luat și am mers să studiem teritoriul hotelului și divertismentul său, care, după cum sa dovedit, a fost foarte mult. Practic, vacanța noastră a fost ținută în stilul "stilului Tyule", adică, ne-am odihnit și ne distrăm. Dar după câteva zile am vrut mai mult, am decis să ne uităm la atracțiile și alte obiecte culturale. Am coborât la stânca loviturii de apă, de asemenea, sa uitat la statuile lui Arjuna și Krishna și sa bucurat de frumusețea insulei. Un loc special în memoria mea a luat spectacolul devdan. Lumini intermitente, varietate de vopsele, scene pe apă, toate acestea sunt sub menținerea muzicii frumoase! Frumuseţe!!! Dar video și fotografia sunt interzise. Apropo, mulți spun că devientul spectacolului este egal cu Broadway, deci dacă sunteți pe Bali, nu regretați bani, merită!

Bali - dragostea mea! 25264_2

Ca o concluzie, pot spune că restul de pe Bali este cu adevărat paradis! Bali nu te va lăsa indiferenți!