Toamna caldă într-un eșantion fabulos

La jumătatea lunii septembrie, ei au decis să intre în sezonul de catifea la mare, stațiunile din teritoriul Krasnodar nu au considerat, au decis să meargă la Crimeea, la Mishor. După revizuirea ofertelor de hoteluri și nu a caselor mari de oaspeți, am decis să rezervați camere la hotelul "Villa Elena K". Am condus o companie mare și am fost foarte mulțumiți de reducerea dată de cazare, restul a început cu surprize plăcute și a fost mulțumit. Administratorul primitor al lui Oksana a susținut întotdeauna legătura cu noi și a oferit o consultare completă cum să ajungă rapid și rapid la Mishor, îndreptându-se spre drumul potrivit și în satul, care era situat la poalele muntelui maiestu al AI-Petri, nu a făcut-o veniți la admirația noastră. Ziua fierbinte de toamnă, în ferestrele mașinilor noastre, aerul de mare proaspăt, impregnat cu aroma ierburilor montane, mirosul de pin din Crimeea rășinoasă și o respirație Kiparis subțire, uimitoare. Am scuturat, un astfel de peisaj montan frumos nu a văzut încă. Ajunși la hotelul "Villa Elena K" denotă casa familiară, exact ca în fotografiile care au văzut pe site-ul de publicitate și deja părea că am știut anterior locația camerelor noastre și am mers pe terasa de respirație interceptată Cea mai frumoasă vedere a Mării Albastre Infinite, a unui astfel de calm și fără sfârșit.

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_1

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_2

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_3

Decupându-și toate lucrurile, schimbând, a mers imediat la mare. Plaja coboară a fost ținută în partea de jos de-a lungul muntelui, de cincisprezece minute de mers pe jos și avem șofer transparent, maritim. Sub picioarele, pietricele ruginite - pietricele, valurile blânde îmbrățișându-ne picioarele, apa este foarte caldă, + 22 - 24 de grade, transparente și atât de curată, ca o lacrimă!

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_4

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_5

Tocmai am relaxat după drum și ne-am bucurat de mare, mâncarea a fost comandată la hotel - Oksana este pregătire minunată, porțiuni sunt foarte mari și gustoase, bucătăria este pur și simplu magică. A doua zi a decis să dilueze vacanța pe plajă cu excursii, beneficiul de a vedea în cerc există ceva. Pe mașinile de a conduce foarte aproape de Palatul Vorontsov, în serile am intrat în Yalta, am mers la orașul de apă din Simeiz, un cuvânt nu a fost permis deloc! Dar cele mai strălucitoare impresii ne-au părăsit un tur al lui Ai-Petri, am crezut că am decis să facem o mașină prin cablu, fără funcționarea transportului nostru, deși data viitoare vom încerca să urcăm pe munte pe eșantionare, spun că aceste impresii de neuitat Roadul de înfășurare și din masivul de pădure acoperă, auzite multe despre peisaje fabuloase.

Pe cablul mașinii a ajuns la ora 9 dimineața, coada a fost mare, dar în total sa mutat rapid, dacă nu a organizat excursii, și ei trec afară prin uși separate, am dori să aterizăm în funicular mai repede, stătea peste un bilet la biroul de bilete de aproximativ o oră. Costul călătoriei unui adult 350 de ruble într-o singură direcție, pe o platformă pentru aterizarea într-un grup de grupuri de mașini de 20-30 de persoane, inclusiv un gardian de securitate, ordinea de control aici la un nivel ridicat.

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_6

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_7

Întreaga creștere durează aproximativ 15 minute, dar este spartă în două etape, la prima stație care aterizează într-o mașină, în cea de-a doua stație de transplant controlează biletele de călătorie și un transplant unui alt funicular care se ridică la muntele însuși, aproape verticale Cale, este o imagine de ansamblu impresionantă cu înălțimile păsărilor când puteți vedea coasta de la Gurzuf la Foros!

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_8

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_9

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_10

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_11

Ridicarea și partea de sus a muntelui se încadrează într-o altă lume - basma de est. Aerul de munte destul de rece, foarte diferit de temperatura caldă la picior, aromele din bucătăria orientală și condimente parfumate încep să-și cedeze capul. Gazdele prietenoase de restaurante mici vizitează pentru o vizită la un prânz delicios și degustare de vin, rândurile de tranzacționare sunt muls cu multe suveniruri, produse din piele de oaie, ornamente orientale frumoase. În Tandara, prăjiturile și samsa coace, carnea parfumată a mielului este prăjită pe fripturi, iar ferestrele magazinului cu dulciuri orientale sunt parfumate cu vanilie și mirosul de coacere proaspătă!

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_12

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_13

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_14

Decizia de a lua masa, stabilit în restaurantul direct atârnat de stâncă, captează spiritul, dar foarte frumos. Oriental Pilaf, Lully Kebab, Chebureks Juicy și Lagman sunt pregătiți pur și simplu delicios. Prețuri moderate, dar vinul de casă nu a îndrăznit să bea, cumpărând un "antic charsonese" incemi-dulce al lui Inceraman.

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_15

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_16

Toamna caldă într-un eșantion fabulos 25190_17

Sezonul de catifea din Mishore este de neuitat. Nu există atât de mulți oameni, sunt calmi și spațios pe plaje, nu există căldură epuizantă pe timp de noapte. Ne amintim de sărbătorile noastre din septembrie - hotelul primitoare "Villa Elena K", înecată în verdeață "Nikitsky Botanical Garden", "Vorontsovsky Palace" din Alupka, digul zgomotos al lui Yalta și, bineînțeles, atât de iubit de muntele grațios și puternic al AI - Petri cu Colorite National. Vom reveni cu siguranță la Mishor, suntem îndrăgostiți de Crimeea și aștept cu nerăbdare o altă întâlnire!