Povestea despre modul în care ne place să Bulgariei

Voi începe povestea mea că familia noastră iubește să călătorească foarte mult și am vizitat multe colțuri ale planetei noastre. În acest an, în virtutea multor circumstanțe, bugetul pentru odihnă a fost limitat, dar pentru a merge cel puțin o săptămână la mare la începutul lunii septembrie, am vrut cu adevărat. Stingeți inima, am ales în Bulgaria, în special pe nisipurile de aur. Stingeți inima, pentru că nu am perceput în mod serios această țară din Marea Neagră, pentru că ne amintim cu toții binecunoscutul spunând că puiul nu este o pasăre, dar Bulgaria nu este în străinătate.

Dar familia noastră din călătorie a fost returnată sub mare impresie și cu mare dragoste pentru această țară. După cum am scris deja mai sus, ne-am odihnit pe Nisipurile de Aur. Aceasta este o stațiune foarte plină de viață, cu o viață de noapte saturată. Dar este saturat numai pentru cei care o doresc. Deoarece toate cluburile de noapte și barurile / restaurantele de ceas rotund sunt situate în centrul orașului, iar acest lucru nu interferează cu odihna oaspeților hotelului la telecomandă din aceste locuri. În timpul zilei, orașul este similar cu stațiunea obișnuită de mare, cu o masă de magazine, cafenele mici și standuri cu înghețată, porumb fiert și bumbac dulce. Aici puteți cumpăra cercuri gonflabile, saltele, umbrele de protecție solară și creme, pălării de vară, îmbrăcăminte de plajă etc. Există, de asemenea, mici supermarketuri cu o mare selecție de fructe și băuturi alcoolice. Ceva a definit că este necesar să cumpere aici, nu am găsit-o. Cu excepția numai a lui Rakia - vodcă locală. Prețurile ar trebui notate, foarte acceptabile.

Ne-am odihnit în prima jumătate a lunii septembrie și am fost foarte norocoși cu vremea. În după-amiaza, a fost fierbinte, iar seara am împins adunarea ușoară și am simțit confortabil. Marea era caldă și scăldată în fiecare zi.

Dar că am plăcut mai ales că acestea sunt plaje și marea în sine. Stațiunea este, așa-numitele plaje "sălbatice", unde toată lumea poate să plaseze absolut liberă pe prosoapele lor. Și sunt plătite, echipate cu șezlonguri și umbrele, uneori baruri. Toate plajele sunt foarte curate, cum ar fi marea în sine. Nisip mic, o intrare blândă la mare este ideală pentru relaxare cu copiii mici. Fiul meu (4,5 ani) stropit cu mare plăcere pe țărm împreună cu alți tipi. Dar, la jumătatea lunii septembrie, marea începe să se furie, iar valurile puternice apar.

Pe Nisipurile de Aur există un parc de apă mic, dar foarte bun, cu o zonă minunată a copiilor. Acolo puteți petrece toată ziua cu întreaga familie, ce și noi am făcut-o. Diapozitivele sunt puțin, dar atmosfera în sine este foarte plăcută. Nu există nici o muzică rumblă, ca în multe locuri similare, prețurile sunt foarte democratice, iar personalul este politicos.

De asemenea, din avantajele stațiunii, și întreaga țară în ansamblu, aș dori să menționez lipsa unei bariere lingvistice, deoarece limbile noastre sunt foarte asemănătoare și nu este nevoie să intră în limba engleză. Poate tocmai din cauza asta, bulgarii, așa cum ne-au părut, sunt foarte prietenoși cu rușii. În general, serviciul a fost foarte mulțumit. Se aplică, de asemenea, hotelului, magazinelor și restaurantelor.

Să ne întoarcem cu mare plăcere aici și vom sfătui pe toți la prietenii și cunoștințele noastre.