Orbitor Yalta.

În acest an am decis să vizităm Yalta. Să mergem la sfârșitul lunii mai. În acest moment, este cald în Crimeea, puteți chiar înota și există încă oameni mici, iar prețul de locuințe este mai mic decât în ​​mijlocul sezonului de vacanță. Acest oraș am vizitat pentru prima dată. Impresiile au rămas cele mai plăcute. Am călătorit la Yalta pe transportul nostru. Desigur, nervii de răcire se transformă în serpentina Yalta, dar pentru care opinia minunată a coastei Mării Negre și a pietrelor deschise. Este doar necesar să vedem cu ochii voștri. Yalta sa dovedit a fi un oraș de mijloc foarte verde și prietenos în dimensiune de la toate părțile de un masiv montan. Datorită acestui fapt, stațiunea și-a format microclimatul. Există întotdeauna mai calde decât în ​​alte zone ale peninsulei din Crimeea. Marea era rece, totală de +19 de grade, dar nu am ținut pe scăldat. În plus, apa în acest moment a anului a fost pur și simplu limpede. Am lovit-o cu parcul meu de frumusețe. Acesta este situat de-a lungul ganglionului Yalta. În prima zi a șederii noastre în Yalta, am rostogolit pe o mașină mică, lungimea ei este undeva o sută douăzeci de metri. Din cabină, cuburile au deschis pur și simplu o vedere uimitoare a vechiului Yalta. Mi-a plăcut foarte mult excursia la Palatul Massandra. Acesta este bunul ultimului rege rus, situat în partea de sus a orașului. În fiecare seară am mers doar în jurul digului, după apariția întunericului, orașul părea a fi transformat și a început o viață de noapte complet diferită. Am fost lovit de abundența luminilor și de tot felul de evidențieri pe fântâni și coloanele de stradă. Muzica a jucat de pe toată malul mării. Prețurile în restaurante și cafenele sunt, desigur, pentru a spune ușor înălțime, dar am decis să ne turnim cu o cină romantică într-un restaurant. Yalta Bucătăria PTTT este o varietate de feluri de mâncăruri de pește. Și, desigur, partea lor integrală este un kebab. Vinurile din Crimeea au fost deosebit de mulțumite. Delicios cu o aromă subtilă. Am luat chiar și câteva sticle cu ei. Pentru un tip separat și foarte interesant de aventură, puteți atribui călătoriile pe bărci (aici sunt numite tramvaie maritime). Poți cumpăra doar o plimbare spre Marea Deschisă și poți ajunge pe barca de la Yalta în orice alt oraș al Coasta Crimeei. Ne-am odihnit în acest oraș minunat, doar o săptămână, dar plăcerea a fost uriașă. Credem că vom veni aici din nou.