Velvet sezon în Glelendzhik

În acel an au vrut să meargă la Crimeea, dar au fost înspăimântați de o lungă așteptare asupra trecerii și a ales pe Glendzhik. A ales să se odihnească la sfârșitul lunii august - începutul lunii septembrie. De la vacanță a primit o mulțime de plăcere. Acum ne vom odihni întotdeauna în acest moment. În primul rând, nu mai este cald, dar suficient de cald pentru baie, apă + 25 grade. Seara, răcoare plăcută, a dormit chiar și fără aer condiționat. Oprit în sectorul privat din Mini Hotel. Prețurile pentru cazare în acest moment al anului sunt, de asemenea, un ordin de mărime mai mic. O cameră pentru două cu bucătăria, o baie și un balcon spațios costa doar 1500 de ruble. În curte a existat o piscină, Brazier și un foișor. Proprietarii erau oameni foarte binevoitori și ospitalieri.

GELENDZHIK este un oraș foarte mic, dar încă acolo este locul unde să meargă și ce să vezi. Dimineața, descurcăm, desigur, înot pe o plajă de nisip. Am luat proceduri de apă, iar soțul meu a jucat volei. De câteva ori se rostogoli chiar pe banană, mi-a plăcut foarte mult.

Am mers să ne odihnim pe mașina dvs., așa că peste tot am condus "sălbatici" și nu am cumpărat excursii. Sa dovedit a fi mult mai ieftin. Mi-a plăcut foarte mult vulcanul de noroi Tydar. Acesta este un castron atât de uriaș cu noroi cu bule (spun terapeutic). El este sub Temyuk din satul Golubitsky. Vulcanul este situat pe un teritoriu foarte frumos, ne-am scăldat în Marea Azov, iar copilul a primit o mulțime de plăcere să viziteze o grădină zoologică de contact. Pe drumul înapoi, a condus o barcă în valea Lotusului. Un lucru întreg poate fi scris un parc de apă "Golden Bay", desigur, scump, dar merită. Adrenalina de la călărie pe diapozitivele de apă doar ridică. Urmând cantitatea imensă de coborâri de apă din parcul acvatic mai multe piscine, jocuri acvatice, râu artificial și o sucursală pentru copii mici. Seara, am mers doar în jurul digului, am mers de câteva ori să mănânc kebabs și am scăpat într-o cafenea. Alimentele din Gelendzhik Toate are o culoare caucaziană, iar cuvântul este foarte gustos.

Listează toate locurile unde am mers la infinit, în general, mi-a plăcut totul. Singurul minus se poate numi prețuri. Doare totul este scump.