Odihniți pe nisipurile negre ureki

Planificarea unei călătorii în Georgia, am pictat totul cu totul, cu excepția unui element: odihnă pe mare. Opțiunile au revizuit masa, ca rezultat, am decis că în sezonul scăzut al locuințelor pe mare vom găsi cu ușurință, așa că vom alege pur și simplu ceea ce le place.

Primul sat de coastă, în care am condus, a fost ureki. Au pus mașina, au mers la plajă - și și-au dat seama că rămânem aici.

Plaja - Nisip negru. Marea este mica. Oameni puțin. Aceste motive erau convinse de noi să rămânem în Ureki.

Odihniți pe nisipurile negre ureki 23160_1

Cu probleme de locuințe într-adevăr nu a apărut: până la 15 iunie la mare (cel puțin în ureki) - nu sezonul, odihnindu-se puțin, astfel încât proprietarii tranzacționează activ, gata să se mute în preț. Pentru 30 de Lari, nu a existat nici o problemă cu toate facilitățile dintr-un Mini-Hotel, pentru patru persoane (doi copii).

Cu plaja, totul este bine: o mare destul de curată, puteți merge foarte mult timp, iar apa va fi pe centură. Prin urmare, există o mulțime de turiști cu copii. Cu toate acestea, există un alt motiv pentru care urechii sunt aleși: nisipurile negre ale terapeutice, influențează pozitiv articulațiile, inima, transportul și copiii cu cerebrale.

Nisipul este cu adevărat magic, este frumos să sapă în ea și doar să sortezi în mâinile tale. Deși tratează de obicei o astfel de divertisment cu uimire. Dar aici toată lumea a fost îngropată la rândul său. Poate că singurul dezavantaj este foarte încălzit la soare. Treceți prin ea fără pantofi este pur și simplu imposibil. Dar acesta este un plus: marea de aici se încălzește mai repede decât în ​​Batumi sau Poti.

Se pare că în Ureki este vacanța perfectă. Dar nu, totul nu este atât de simplu. Seara se părea că satul a fost pur și simplu dispărut: nici nu cumpără fructe, nici copiii nu se distrează. Și am găsit doar trei cafenele de lucru. Acesta este cu siguranță costul de începere a sezonului. Toate sunt ocupate de construcție, reparații, pregătire, deoarece vara întotdeauna vine în mod neașteptat (a fost sarcasm).

Încercarea de a comanda lapte și ouă la comerciantul local cu fructe de legume a scăzut în siguranță, deoarece laptele a fost adus la noi diluat de două ori.

Odihniți pe nisipurile negre ureki 23160_2

În general, dacă vă place vacanța pe plajă și se potrivește cu alegerea a trei cafenele - atunci Ureki nu este cea mai rea alegere. Dar am devenit plictisitoare în a doua zi, așa că am stat în mașină și am mers la Kobuleti învecinați. Există o piață bună, inclusiv, acolo puteți cumpăra brânzeturi acasă și o șansă și alte delicatese georgiene. Și pentru copii există un parc de distracții, totuși, în sezonul mic, el nu a funcționat, de asemenea,.

Cu mese, am făcut asta: lăsând pista și a condus până la cel mai apropiat sat. Se vinde păstrăv proaspăt înclinat, cambal și alte pești. Aceasta este pe de o parte a drumului. Și din partea opusă, există numeroase cafenele, care, printre altele, servesc și peștii.

Ei bine, atunci tocmai am fugit spre sud pentru a rămâne lângă Batumi. Totuși, odihnă atât de liniștită nu este pentru noi. Deși mulți turiști cu copii mici vin aici de la an la an și foarte mulțumiți.