Sihanoukville - Locul de calm

Sunt un turist european convins! A avut deja cea mai plăcută experiență de călătorie în India. După o persuasiune lungă, am continuat încă și, cu o viziune nemulțumită, a fost de acord cu o excursie la Cambodgia. Starea de spirit a răsfățat deja în avion: zbor lung, transplant, zbor din nou. Au zburat la aeroport într-un ciocan de punk (mici, neinteresante, nu cumpără nimic, sărăcie), dar asta nu este totul. Drumul spre locul unde ne-am oprit, am luat încă trei ore! Calea lungă a plânsului meu și în cele din urmă suntem în Sihanville. Aici am trecut la mine. Nu mă așteptam să văd un oraș atât de plăcut după iadul transferat.

Sihanoukville - Locul de calm 23096_1

Piața principală a orașului este surprinzător de calmă. Păstrarea bicicletelor, scuterelor, Tuk-Tuki (tipul principal de transport), mașinile nu trec atât de des. Cel mai plăcut lucru este că nu există o copie a oamenilor și un must sălbatic în care este teribil. Pe piața principală există o statuie de aur a două Lviv - principala atracție a orașului. Acești lei sunt descriși aproape pe fiecare suvenir și nu există fotografii cu ei numai de leneș. Ele sunt înconjurate de mâncătorii plăcuți, înainte ca unul din care nu am rezistat.

Sihanoukville - Locul de calm 23096_2

Următorul a fost și mai plăcut. Prețurile au șoptit "rămâneți acolo aici." Cel mai scump fel de mâncare pe care l-am văzut în restaurant costă 11 $. Și aceasta a fost o unitate decentă, iar "cea mai scumpă fel de mâncare" este o friptură uriașă sau un crab imens cu un garnitură. În medie, pe patru la o singură masă, nu am cheltuit mai mult de 16 USD. O sticlă de vin bun este în valoare de 14-17 dolari. Este doar un ban! Asigurați-vă că încercați fructele pe piață - sodiu!

Sihanoukville - Locul de calm 23096_3

Pentru servicii și excursii prețurile sunt, de asemenea, foarte bune. O excursie la Tuk-Tuk, și fără acea ieftină, devine și mai profitabilă dacă sunteți însărcinată. Scuterele de peste 2-3 dolari pe zi, motocicletele sunt de două ori mai scumpe. Pentru o excursie la insula Koh Rong, au luat aproximativ 12 dolari. Această insulă este pur și simplu obligată să viziteze! Aproape toate fotografiile care au adus acasă, am făcut-o acolo. Unul dintre cele mai frumoase locuri de pe Pământ pare a fi eliminat prin publicitatea "Bounty". Respirația incredibilă! Un alt loc în care trebuie să vă uitați - cascada Kbal Chhai. Foarte frumos și este situat aproape, la doar 15 km de stațiune.

Sihanoukville - Locul de calm 23096_4

La sfârșit, vreau să observ doar un dezavantaj - nu am avut timp suficient pentru a vă bucura de această odihnă! O experiență nereușită nu ar trebui să interfereze cu continuarea călătoriei. Există încă atât de multe locuri frumoase pe pământ unde nu am fost niciodată!