Cu întreaga familie din călătoria de mare de către Chalkidikov

Aș dori să vă împărtășesc impresiile dvs. de călătoria noastră mică la mare. Odihnit cu soțul ei și doi copii pe Chalkidiki. Am ajuns la trei-patru săptămâni în fiecare vară, am sfătuit să ne odihnim unde există o pădure de mare și pin, mai bine pentru recuperarea copiilor

Revenim adesea în Grecia și am văzut deja multe locuri din partea de nord a acestuia. Am călătorit și continuăm să mergem la excursii de la Muzenidis, ne place într-adevăr organizarea călătoriei, atitudinea față de turiști și doar o primire caldă și caldă. În acest an, am vrut, de asemenea, să mergem undeva, să vedem ceva nou. Ghidul hotelului Elena ne-a sfătuit să ne eliminăm un iaht de navigație și să recuperez întreaga familie din călătoriile marine dintre cele două degete ale peninsulei Halkidiki - Cassandra și Sitonia, înota în cele mai pure ape ale Mării Egee, vezi zonele protejate și natura intactă la Sithonia.

Pot spune că ne-a plăcut totul literalmente! Un iaht de navigație, în opinia mea, a fost numit Bavaria, nu a fost foarte mare, 13 metri, dar destul de confortabil, cabinele sunt confortabile, velele albe sunt, în general, fascinante.

Traseul de călătorie a fost bine planificat, a văzut toate copertele sălbatice pe Sithonia, la prânzul pe care l-am îndreptat spre țărm și am mers să pregătim peștele în tavernă pe care copiii înșiși au fost reprezentați în ferma de pescuit.

În ziua în care am petrecut minunat, ne-am întărit, copiii îi plăceau să sară de la iaht în marea deschisă și am deschis, de asemenea, velele împreună, copiii au rămas sub o impresie minunată!

Vom reveni cu siguranță în Grecia, am iubit-o de câteva ori șederea aici. Vă sfătuim pe toți, să mergeți sub pânză, aceasta este o impresie de neuitat!