Vacanță bugetară cu un copil în Skadovsk!

Skadovsk Nu am ales pentru vacanțe de vară. Noi, pentru a vorbi, a aruncat soarta. Soțul meu a avut o campanie de o săptămână, iar copilul meu și am avut rapid o șansă și am mers împreună. Nu există dificultăți de a ajunge la Skadovsk. Este posibil ca un minibus la stația de autobuz. Sau orice tren către Kherson și există deja mână în mână. Am ajuns devreme dimineața și am început imediat să căutăm un loc unde să rămânem. Nu am rezervat nimic în avans, deoarece nu există hoteluri sau pensiuni acolo. Pe degetele unei mâini este posibil să citiți. Acestea sunt în principal oferte în sectorul privat. De asemenea, am dorit, desigur mai aproape de mare și de centru. Pe surpriza noastră am găsit o casă în care există camere excelente, cu reparația euro și doar 50 UAH pe persoană pe zi. Pentru un copil timp de 3 ani, destul de mulți bani nu au luat-o. Am decis să ne mâncăm, așa că locul pe care l-am ales cu bucătăria separată. Declarați lucrurile pe care le-am dus să le explorăm. În centrul orașului Skadovsk, există două supermarketuri - ATB și proaspete. Prețurile în care diferă uneori. ATB este situat pe centrul Alea, care duce la plajă, astfel că au fost întotdeauna cozi uriașe.

Vacanță bugetară cu un copil în Skadovsk! 23035_1

Plaja însăși este nisipoasă, dar o mulțime de meduze în mare. Iar numărul lor depinde de vreme, dar ca să nu fie deloc, acest lucru nu se întâmplă. Marea însăși este minimă, pentru copilul cel mai mult. Dar adultul trebuie să meargă mult timp să meargă la profunzime.

Vacanță bugetară cu un copil în Skadovsk! 23035_2

Divertisment Desigur, pe plajă foarte mult. Și baruri pentru adulți și trambuline și leagăn pentru copii. Prețurile sunt acceptabile, nu mai mari decât în ​​Nikolaev nativ.

A doua zi am mers la Dolphinarium, care nu a fost deschisă în oraș nu cu mult timp în urmă.

Vacanță bugetară cu un copil în Skadovsk! 23035_3

Din centrul de mers pe jos de aproximativ o jumătate de oră. Și nu există nici un transport decât un taxi. Există o mulțime de vizitatori. Prețul unui bilet pentru adulți și un copil de peste trei ani este același - 200 UAH. Dar merită. După o viziune orară, obțineți o mare de emoții și adrenalină. Pentru o taxă există o oportunitate de a face fotografii cu delfini și plimbare prin piscină.

Pentru tineri, există un club de noapte Ozon, intrarea în care este simbolic 30 UAH. Dar du-te acolo atât localnici, cât și capete. Prin urmare, uneori nu există niciun loc nici măcar să se întoarcă.

În general, restul a trecut cu un bang. Dacă te duci bine să-ți petreci vacanța cu familia, atunci acesta este foarte lucru!