Fier Port - Opțiune perfectă pentru recreere bugetară

Anul trecut, în vacanță, ca întotdeauna, am decis să vizitez stațiunea de pe litoral, dar bugetul a fost limitat. A trebuit să vizitez portul de fier în vara trecută, o vacanță foarte interesantă și saturată sa dovedit. Am mers cu o fată într-un bilet timp de 10 zile, restul sa dovedit a fi cu adevărat buget și cu diferite impresii, dar despre totul în ordine.

După ce am decis să se odihnească pe mare. Fata mea și am mers la compania de călătorie și ne-au fost oferite nu scumpe, aș spune chiar ieftin, opțiunea de vacanță în portul de fier. Am costat doar 2200 pe persoană și acest lucru este deja cu un adevăr scump și înapoi, fără mese. Odihnit pe baza teritoriului închis cu mai multe numere din case, pur, confortabil, pur și simplu. Avem o minge de lux și au pregătit acolo în bucătărie. La plajă, la 3 minute de mers pe jos, așa că ne-am asigurat în agenție.

Fier Port - Opțiune perfectă pentru recreere bugetară 22930_1

Am călătorit din oraș exact seara și ar fi trebuit să fim pe plan să ajung dimineața pe mare. Drumul era dificil și chiar dacă autobuzul era foarte confortabil, dar încă nu era convenabil să doarmă și toată noaptea, practic nu am adormit cel puțin mult timp.

Sosind la portul de fier am fost stabilit în camera "Lux", deși sa dovedit a fi o cameră obișnuită atât de mică, cu toaletă și un televizor, adevărul este mai mult pentru acei bani pe care nu l-am conta. Teritoriul bazei era curat și curat, un loc pentru a face mese și sala de mese însuși a fost desemnată. La mare într-adevăr sa dovedit a fi la 3 minute de mers pe jos, despre tot ceea ce a promis.

Plaja nu era foarte curată, în special având în vedere că cu o săptămână înainte de sosirea noastră a fost plină, marea era puțin murdară, iar pe țărm era o cantitate imensă de alge care, din anumite motive, nu sa grăbit să curețe. Toate acestea au condus la o atitudine negativă față de lucrătorii locali. Cu toate acestea, ca și pentru marea însăși, a fost cald. Suntem norocoși cu vremea și toată vacanța a fost însoțită de soare și de calm. Pe plajă, ca peste tot, a oferit bere rece, porumb dulce și multe mai gustoase și nu foarte utile pentru sănătate.

În ceea ce privește satul însuși, atunci nu este nimic de uitat la ceea ce, la urma urmei, există nuclee de agrement, hoteluri, restaurante și cluburi sunt situate de-a lungul coastei. Mai multe străzi și toate. Am gasit intreg 2 atms de Privatbank pentru intregul sat, coada pentru indepartarea banilor a fost kilometri. Maxim unde a fost posibil să mergem așa că este piața locală, care a fost de la noi la 15 minute de mers pe jos. În ceea ce privește prețurile, acestea au fost puțin peste medie, dar sunt destul de acceptabile.

Fier Port - Opțiune perfectă pentru recreere bugetară 22930_2

Când a venit seara, atunci am ieșit să mergem de-a lungul ganglionului, pentru că totul era mult mai interesant aici decât după-amiaza. Viața în satul părea să trăiască, erau mulțimi de oameni, atracții, suveniruri, cluburi, baruri și altele. Discuri de noapte pe plajă. Totul pentru o odihnă bună noaptea. Mulțimile tinerilor au mers de-a lungul coastei. A fost distractiv și interesant. În ceea ce privește prețurile în cluburile de noapte. Pentru 50 grivne puteți intra în orice club, pentru că sunt aproape goale, există multe dintre ele acolo.

10 zile de odihnă au zburat neobservate și au venit ziua plecării. Există un alt minus mare, evacuarea noastră la ora 11 dimineața și doar să ne întoarcem doar 15 zile și a trebuit să așteptăm cu lucrurile în sala de mese, deoarece au stabilit următorul grup. Adevărat, acest mic minus nu am stricat puternic starea de spirit și suntem obosiți, dar plin de emoții pozitive s-au întors înapoi.