Frumusete frumusete Teliavi.

Am avut un drum dificil pe căile de munte spre orașul georgian Telavi, prin Ahmet. De aceea, Telavi, mi-a părut că a meritat un premiu frumos în călătoria mea. Regiunea Kakheti în care este localizată Televi, georgienii și kakhetiștii înșiși sunt considerați o regiune de vin, pe teritoriul cărora este cea mai bogată în paleta de gust de vinuri de vin.

Frumusete frumusete Teliavi. 22919_1

Telavi Central Street are două pătrate, există hoteluri în aceeași zonă, care oferă o frumoasă priveliște a întregului Telavi. În a doua zonă există un complex de clădiri administrative și cea mai importantă atracție a Telavi - cetatea cyche-ului concretului. Pe de altă parte, există un parc, în care tinerii lui Telavi merge în seara. Prin ignoranță, am decis să am o gustare în acest parc pentru a merge la cea mai mare pivniță de vin din Caekheti, restaurantele comandate au fost fără gust, restaurantul a fost proiectat doar pe turiștii care se întorc dintr-un tur al cetății.

Noaptea am decis sa stau la vechiul hotel Telavi, camera dubla cu micul dejun ma costat 105 Lari.

Frumusete frumusete Teliavi. 22919_2

Orașul Telavi de la filme vechi, case, clădiri își păstrează originalitatea, rătăcește prin străzile vechi ale orașului, m-am prins constant gândindu-mă că am ajuns în anii '80 ai secolului trecut. În după-amiaza, în zilele lucrătoare se simte în special, dacă părăsiți străzile cu complexe comerciale. Pentru întreaga plimbare prin orașul vechi, puteți întâlni doar câțiva oameni, orașul își trăiește viața lentă. După ce am reușit toate mănăstirile și alte atracții în câteva ore (cetatea a fost închisă în această zi pentru vizite), vinul legat, tocmai am mers și sa bucurat de un timp lent. Și când a fost atârnat în barul familiar al lui Lavazzo și la întrebat pe Barista Nani, unde puteți mânca delicios. Mi-a arătat un restaurant inconspicuos "Tamara" în subsol. În această zi, am încercat cea mai delicioasă chinkie pentru toată călătoria de două luni din Georgia. Vizitatorii permanenți au renunțat la găleți cu găleți.

Frumusete frumusete Teliavi. 22919_3

Dacă călătoriți cu mașina, există multe cetăți în jurul orașului Telavi și mănăstirile care merită văzute, unele dintre ele sunt înconjurate de munți, atât de îndeaproape urmând semnele.